Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
samat suunnitelmat täällä, pitää esittää kyl tekevänsä myös työhommia.Taidan keskittyä kahvin lipittelyyn.
Se busan kone vois sopia tuohon modified-luokkaan.
View: https://youtu.be/WykWV_qChgE
On kyllä erikoisin video minkä olen nähnyt vähään aikaan
Kuten olen jo aikaisemmin sanonut, lainojen korot kuuteen rosenttiin niin sitten katsotaan kenellä perse kestää merivettä.Se on pojat ja tytöt sellainen juttu että kaikki suomalaiset on töissä.
Ainakin kun laittaa työpaikasta ilmoitusta niin ketään ei kiinnosta.
Tulis saatana lama niin oppisivat olemaan.
Ohhoh. Kiva kun menee iltavuoro ylitöiksi. Ja aamulla takas.
Itselleen pitäisi varmaan jotain tehdä, kun joka päivä itkettää.
haiskahtaa vihapuheeltaSiitä on yli 15 vuotta aikaa kun meikä on saanut ylinopeussakon, nyt losahti 77kmh 70 alueella ja 140 euroa. Mamu saa pahoinpidellä pienemmillä korvauksilla.
Ehkä tässä olisi Herr Doktorille uusi, sisältöä elämään tuova harrastusEi juma..koska mennään?
Stressiä, uupumusta, hormonaalista oiretta?
Millainen palkka? Mä voin aina vaihtaa jos saa vähänkin paremman palkan.Se on pojat ja tytöt sellainen juttu että kaikki suomalaiset on töissä.
Ainakin kun laittaa työpaikasta ilmoitusta niin ketään ei kiinnosta.
Tulis saatana lama niin oppisivat olemaan.
Millainen palkka? Mä voin aina vaihtaa jos saa vähänkin paremman palkan.
Sun nenä on rikki.haiskahtaa vihapuheelta
Jos työasuna tennishame niin varmaan 7000e/kkMillainen palkka? Mä voin aina vaihtaa jos saa vähänkin paremman palkan.
Varmasti huonompi kuin nyt mutta luontaisedut varmasti hyvätMillainen palkka? Mä voin aina vaihtaa jos saa vähänkin paremman palkan.

Mihin? Pääsenkö mukaan?Nonnii, kohta mennään taas.![]()
Mihin? Pääsenkö mukaan?