Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^^^ Minä mietin aamulla, että pitäisi olla kansalaisoikeus tiputtaa autosta (jotain salaperäistä nappia painamalla) piikkimatto sen jälkeen, kun on vihdoin päässyt ohi autosta, jonka kuski ajaa alinopeutta ja tarkoituksenmukaisesti yrittää peittää ohitusyritykset.

En soimannut itseäni jälkeen päin ja kun asiaa nyt pohdin, olen tätä mieltä edelleen.

Kirjoittelin joskus työttömänä työhakemuksia tietokoneella ja tulostin ja aina menin aamuisin polkupyörällä paikanpäälle, koska myymäläpäälliköt olivat aamuisin yleensä paikalla.

Awws oot söpö 😊

Mäkin oon alkanut pöhistä LinkedInissä, pitäis kohta varmaan tehdä jokin julkaisu siellä :unsure:

Jaahas, vuosikymmenen ensimmäinen influenssa taitaa olla toden teolla käynnistynyt.

Onhan kaikilla rokotukset kunnossa?

Viime viikon köhisin ja vapisin jossain taudissa, juma kun rauta oli tänään raskasta.

Oon kanssa miettinyt välillä, pitäisikö yrittää duunata profiili edes jotenkin informatiiviseksi ja vakuuttavan näköiseksi, mutta se vaatisi niin saatananmoisen määrän liioittelua ja valehtelua, että ei ole jaksanut kun mitään pakkorakoa tai konkreettista suunnitelmaa työpaikan vaihtamiseen ei ole. On se nyt vittua kun duunit jaetaan nykyään tuollaisen työelämätinderin kautta. Internet on pilannut maailman.

Olen siinä uskossa, että profiilitekstin merkitys on tinderissä ja linkedinissä about samaa luokkaa. Tinderissä ratsastetaan kuvilla ja linkedinissä akronyymeillä/firmojen nimillä. Mulla on puolivillainen profiili, josta näkyy, että olen koodannut 10 vuotta. Olen ollut jo vuosia kuivilla, mutta vieläkin joku onneton aina välillä soittaa ja houkuttelee vanhoille teille. Tämä ei johdu profiilin vahvuudesta vaan siitä, että koodaajista on pula Yleensä soittelijat on jostain syystä brittejä, joten enää en vastaa siihen suuntanumeroon.

Jotkut tekee linkedinissä sitä, että tuottavat sinne sisältöjä ja aiheuttavat pöhinää. Vähän sama kuin se, että linkkaa instan tinderiin. Tuollainen skenettäminen ehkä nostaa seksikkyyttä, mutta veikkaan, että perus rekryagentti toimii about niin, että kun saa tehtävän: palkkaa java koodaaja niin sitten se kirjoittaa johonkin linkedin gold edition hakukenttään: search java developer. Sitten se alkaa soitella ympäriinsä puhelinmyyjän tavoin ja kyselemään, että kuka haluaisi läpäistä saatanan kovat testit ja lähteä jonnekin sumuisille saarille koodaamaan tuomiopäivän systeemiä.
Jos et ole todellinen onnensoturi niin eipä siitä paljoa ole iloa.

Oliskin hyvä jäynä tilata kajsnalle joku tällänen.

maxresdefault.jpg

Mäkin oon alkanut pöhistä LinkedInissä, pitäis kohta varmaan tehdä jokin julkaisu siellä :unsure:

Mä oon tehnyt yhden julkaisun. Olin kerran luennoimassa Aalto yliopistolla niin otin selfien missä näkyy opiskelijat taustalla. Pääkonttorilla firman pääjohtaja käveli vastaan ja kyseli miten menee niin näytin sitä kuvaa hälle. Käski laittaa linkedin ja sano että hän käy kommentoimassa sitä että näkyy koko verkostolle. Laitoin ja kävi.

Sen jälkeen en oo kovin aktiivinen ollut.

En missään nimessä koe paremmuutta, mutta pitäisikö soimata itseäni siitä että en ole taaskaan ottanut influenssarokotetta, tiedän että se niin tulee kostautumaan joskus, mutta en ole koskaan ottanut = en ole koskaan sairastunut. Jäi ekasta työpaikasta vähän outo asenne niitä kohtaan kun wanhat mammat haki aina jonossa rokotteet ja sitten ne oli kaikki viikon saikulla sen jälkeen niin olin et Da FuQ is this?

Muuten kyllä kaikki mahdolliset rokotteet minulle ja lapselleni!

Jotain piikkejä armeijassa -97, liekö enää voimassa...

lähes #sama #98

mutta, jokuinen vuosi sitten piipahdin bulgariassa heavymetallia kuuntelemassa, niin jännitin ja kävin hoitelemassa hepatiitit kuntoon &jäykkäkouristuksen

kamalaa touhua, en suosittele kenellekkään

Jäi ekasta työpaikasta vähän outo asenne niitä kohtaan kun wanhat mammat haki aina jonossa rokotteet ja sitten ne oli kaikki viikon saikulla sen jälkeen niin olin et Da FuQ is this?

Ja seuraava Areena-suositus, Ulkolinja: rokotussodat. Hyytävää katseltavaa.

Back
Ylös Bottom