tohtorin onneksi hallitsen Speden kehittämän kävelytyylin liukkaalle alustalle
Eikö sama teoriassa toimi myös pöhönässä kävelyyn? Niin kauan kuin osaa vielä jalkojaan liikuttaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tohtorin onneksi hallitsen Speden kehittämän kävelytyylin liukkaalle alustalle
Tänään 14h. Huomenna vain 8h.
Vituttaa.
#kysyksjoku.
Henkkoht käyttäisin woimakoneena varmaankin moottorisahaa, se on valmis paketti. Tarvitsisi kyhätä vaan jonkunlainen voimansiirto, ehkäpä ketjulla.Tätä on tullut pilkkireissuilla suunniteltua noin sata kertaa ainakin.
Mutta on sen luokan laite, että se pitää itse tehdä eikä ostaa valmiina.
Se on se tekemisen (epäonnistumisen) riemu (vitutus).
ei jäänysiitä mitasta jäi vaan 20 cm pois.

Mietippä kun joskus menet avaamaan oven rintsikat päällä vahingossaAsentoriippuvainen uniapnea
Pitää nyt nukkua tennispallo tissiliiveissä seljässä.
On tämä saatana touhua.
Kohta lepositeet tilaukseen.

Mietippä kun joskus menet avaamaan oven rintsikat päällä vahingossa![]()
siinä ja siinä, koska: tapahtui pieni virhearviopysyiköhän @vokot kohtuudessa![]()
Eikö sama teoriassa toimi myös pöhönässä kävelyyn? Niin kauan kuin osaa vielä jalkojaan liikuttaa?
Nosti muuten ihokavarvat pystyyn mutta hyvällä tavalla, tuli jokseenkin nostalgian tulvahdus ja etenkin live-esitys on niin paljon enempi tuntuva.Voihan Tehis eilisessä Emma- gaalassa!
Niin se vaan ajan patina tarttuu muusikoihinkin.
selitys tälle virheelle: edellinen a-alue, missä olin piipahtanut,panimojuhlat ja sielä annoskoko 1,5dl niin ei tuon vahvuisia tarvinnut varoa, nyt vahinkoos tuli nautittua himpunverran aiottua enemmän
Parin kaverin kanssa oltiin kylillä ja yksi sai houkuteltua pari naista mukaan saunomaan, tosin sammui sohvalle melkein heti ja me saunottiin mutta tytöillä pyyhkeet päällä ja kaikki meni ihan siveellisesti.Minulle kävi tällainen virhe aikoinaan ja olen siitä edelleen katkera yhteiskunnalle.
Olin nimittäin tarkkaan haarukoinut itselleni sopivan alkoholimitoituksen. Minulla oli tapana nauttia yksi (1) pullo kossua ennen baariin lähtöä. Siitä sai vauhtia sopivasti mutta ei liikaa. Kerran kävi kuitenkin niin, että simahdin pullon juotuani. Niinpä kaverit lähtivät radalle ilman minua. Reissu vei heidät ytimestä johonkin maalaismökille ja saunomaan tyttöjen kanssa. Se oli eeppinen reissu, mutta minä kuorsasin sillä välin kotona jalkarahin päällä. Onneettomuustutkintalautakunta selvitti syyksi sen, että Alkossa myytiin kossua myös kolmen vartin lekassa. Iso pullo näytti melkein samalta kuin normipullo, joten olin innoissani napannut sellaisen mukaani ja seuraukset olivat kohtalokkaat.
Siitä asti olen tuntenut katkeruutta viranomaisia kohtaan. Mieltäni on ahdistanut kysymys:
Miksei yhteiskunta suojellut minua alkoholin vaaroilta?![]()

Sitä se alkomaholi teettää! Sillä en etes vittuillut vaan oli oikeasti hyvä leffa.olin jo hyvilläni ja sit aloin miettiä että vittuilet.
Kolmen kuoharipullon ja yhden laku-prikan jälkeen tässä tuumii kaikenlaista.