Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä (ainakin joskus) toivoin että olisin sen 5-10cm pidempi. Mutta toisaalta nyt minulla ei lopu koskaan jalkatila, missään ja kaikki paikat on suunniteltu about minun mittaiselle.

Rock'n'roll keikoilla toki olisi ehkä hieman paremmat näkymät.

Työmaan toimistossa myös vanhemmat ortospede kolleegat kertoi lääketieteellisiä faktoja, että kaikille miehille annetaan se 2m pituutta ja kukin käyttää sen miten parhaaksi näkee. Oli pakko todeta niille (kaikki minua ainakin 10cm pidempiä), että "ilmankos".

Tätä on tullut pilkkireissuilla suunniteltua noin sata kertaa ainakin.
Mutta on sen luokan laite, että se pitää itse tehdä eikä ostaa valmiina.
Se on se tekemisen (epäonnistumisen) riemu (vitutus).
Henkkoht käyttäisin woimakoneena varmaankin moottorisahaa, se on valmis paketti. Tarvitsisi kyhätä vaan jonkunlainen voimansiirto, ehkäpä ketjulla.
Jarrujahan näissä ei onneksi tarvita ollenkaan.

Jotain tähän tapaan:

View: https://www.youtube.com/watch?v=pauurCpDUGU

Tavan viritys mutta tuollaisen vois joskus rakentaa.
Laittaako äijät muuten silmät kiinni kun joku alkaa videolla polttaa puikkoa? Itsellä tulee ihan automaattisena reflexinä.

Oli muute hauskat unet viime yönä. Ensimmäinen uni oli joku sairaalapuukotushommeli, jossa puukot, veri ja raajat lensi. Jollaki ase, aivan sekopäistä menoa.
Toinen uni oli hieman rauhallisempi, en muista siitä enempää.
Viimesessä unessa olin töissä tk päivystyksessä. Vitutti alusta lähtien, hoitajat änkeny liikaa potilaita. Aattelin tehä hommat rauhassa, mutta venkulapotilaiden takia klo 12 mennessä oli kattonu neljä potilasta, 30 listalla odottamassa seuraavaan 6 tuntiin. Klo 12 tuli joku alanmies paikalle pikku humalassa, järkyttävän iso ongenkoukku jalassa. Oli pari päivää kävelly sillä. Koukku näytti liikkuvan ihon alla, suunnitelmana apuviillosta poisto. Tein viillon ja katoin, että ei saatana. Joku pää koukusta uiskenteli jossaki ties missä, hoitaja sano, että tais tulla kirurgille töitä.

20200209_111548.webp

pysyiköhän @vokot kohtuudessa:unsure:
siinä ja siinä, koska: tapahtui pieni virhearvio

nautin kolme yksikköä, nelosta, kolmosta, mutta yhtä juomaa tilatessa tuli jonkinlainen oikosulku: aivoihini

otin kakkosjuomana tuplapukin, siinähän oli 7,8% ja tietysti tuoppi täyteen

selitys tälle virheelle: edellinen a-alue, missä olin piipahtanut,panimojuhlat ja sielä annoskoko 1,5dl niin ei tuon vahvuisia tarvinnut varoa, nyt vahinkoos tuli nautittua himpunverran aiottua enemmän

käyttäydyin alueellajokatapauksessa huomattavasti paremmin, kun svenskaa taalaavat kansalaiset joita tapasin

Eikö sama teoriassa toimi myös pöhönässä kävelyyn? Niin kauan kuin osaa vielä jalkojaan liikuttaa?

ei ole tullut testattua, täytyy joskus koittaa muistaa, jos tulee pöjönäs oltua liukkaan kelin aikaan

Voihan Tehis eilisessä Emma- gaalassa!
Niin se vaan ajan patina tarttuu muusikoihinkin.

En seurannut Emma gaalaa, en oikein arvosta tuollaisia tusina karkeloita. Tietenkin kaikki kunnia jokaiselle työtä tekevälle artistille.

selitys tälle virheelle: edellinen a-alue, missä olin piipahtanut,panimojuhlat ja sielä annoskoko 1,5dl niin ei tuon vahvuisia tarvinnut varoa, nyt vahinkoos tuli nautittua himpunverran aiottua enemmän

Minulle kävi tällainen virhe aikoinaan ja olen siitä edelleen katkera yhteiskunnalle.
Olin nimittäin tarkkaan haarukoinut itselleni sopivan alkoholimitoituksen. Minulla oli tapana nauttia yksi (1) pullo kossua ennen baariin lähtöä. Siitä sai vauhtia sopivasti mutta ei liikaa. Kerran kävi kuitenkin niin, että simahdin pullon juotuani. Niinpä kaverit lähtivät radalle ilman minua. Reissu vei heidät ytimestä johonkin maalaismökille ja saunomaan tyttöjen kanssa. Se oli eeppinen reissu, mutta minä kuorsasin sillä välin kotona jalkarahin päällä. Onneettomuustutkintalautakunta selvitti syyksi sen, että Alkossa myytiin kossua myös kolmen vartin lekassa. Iso pullo näytti melkein samalta kuin normipullo, joten olin innoissani napannut sellaisen mukaani ja seuraukset olivat kohtalokkaat.
Siitä asti olen tuntenut katkeruutta viranomaisia kohtaan. Mieltäni on ahdistanut kysymys:
Miksei yhteiskunta suojellut minua alkoholin vaaroilta? :cry:

Minulle kävi tällainen virhe aikoinaan ja olen siitä edelleen katkera yhteiskunnalle.
Olin nimittäin tarkkaan haarukoinut itselleni sopivan alkoholimitoituksen. Minulla oli tapana nauttia yksi (1) pullo kossua ennen baariin lähtöä. Siitä sai vauhtia sopivasti mutta ei liikaa. Kerran kävi kuitenkin niin, että simahdin pullon juotuani. Niinpä kaverit lähtivät radalle ilman minua. Reissu vei heidät ytimestä johonkin maalaismökille ja saunomaan tyttöjen kanssa. Se oli eeppinen reissu, mutta minä kuorsasin sillä välin kotona jalkarahin päällä. Onneettomuustutkintalautakunta selvitti syyksi sen, että Alkossa myytiin kossua myös kolmen vartin lekassa. Iso pullo näytti melkein samalta kuin normipullo, joten olin innoissani napannut sellaisen mukaani ja seuraukset olivat kohtalokkaat.
Siitä asti olen tuntenut katkeruutta viranomaisia kohtaan. Mieltäni on ahdistanut kysymys:
Miksei yhteiskunta suojellut minua alkoholin vaaroilta? :cry:
Parin kaverin kanssa oltiin kylillä ja yksi sai houkuteltua pari naista mukaan saunomaan, tosin sammui sohvalle melkein heti ja me saunottiin mutta tytöillä pyyhkeet päällä ja kaikki meni ihan siveellisesti.
Aamulla siinä sitten juteltiin niitä näitä kun tämä sammunut kaveri avasi silmät, keksin alkaa jekuttamaan että et sitten herännyt vaikka Irma otti sulta suihin illalla. Tämä mimmi oli siinä vieressä ja lähti heti täpöllä mukaan ja sanoi että onko nenä suolainen kun Lissu koitti saada sut nuolemaan pimpsaa.
Toinen oli ihan että mitä helvettiä ja jos olisi vielä hengissä (rauha hänen muistolle) niin uskoisi varmaan vieläkin näin tapahtuneen :)

olin jo hyvilläni ja sit aloin miettiä että vittuilet.

Kolmen kuoharipullon ja yhden laku-prikan jälkeen tässä tuumii kaikenlaista.
Sitä se alkomaholi teettää! Sillä en etes vittuillut vaan oli oikeasti hyvä leffa. :giggle:(y)

Ja sai toden totta miettimään maailman menoa.

Back
Ylös Bottom