Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#ajankuluksi

497921B1-89A6-428D-99A8-20B5AED66288.webp

Pidä fokus. Tärkein asia on saada sun parkkipaikka lähimmäksi sairaalan ovea. Kun tämä on saavutettu, suolistoneuvoksen arvovalta suhteessa sinuun murenee vääjäämättä ja pääset hoitamaan potilaat oikeassa järjestyksessä.

Harmillisesti täytyy todeta että kureutunut tyrä, jossa on luultavasti tulehtunut umppari sisällä jumissa on oikeasti kiireellisempi ongelma ratkaistavaksi kuin nilkkamurtuma.

Älä liukastu

oli kyllä pannahisen lipoosta, kun tulimma
ja bloosas niinku vaasas

e. tohtorin onneksi hallitsen Speden kehittämän kävelytyylin liukkaalle alustalle

Mäki haluaisin olla alle 170cm. No ehkä sitte vanhana mummuna, ku on tarpeeksi menny kasaan.
Miks?
Ei oo kivaa kun aina saa hakea jakkaraa kun keittiön kaapin ylähyllyltä pitäis jotain ottaa.

Miks?
Ei oo kivaa kun aina saa hakea jakkaraa kun keittiön kaapin ylähyllyltä pitäis jotain ottaa.

Minäkin tyccään, kun rok’n’roll GAYkoilla yleisesti ei ole mitään hankaluuksia nähdä:lavalle

Mä tykkään kyllä olla lyhyt. Ainoastaan prätkäillessä oon toivonut että olisi aavistuksen pidemmät jalat. Useimmiten miehetkin tykkää, onko sen takia että ne tuntee itsensä miehekkäämmäksi?

Kyllä minä monesti tunnen itseni jopa pieneksi, en toisaalta tiedä miksi pienempänä halusin olla pitkä. Oletin joskus lapsena että minusta tulee ainakin kaksi metrinen, siitä mitasta jäi vaan 20 cm pois.

Uskon, että näin on lopulta ihan hyvä kai niitä oikeasti pitkiä ihmisiä alkaa enemmän vaivaamaan kaikki paikat. Ei olisi kivaa elämä kaksi metrisenä, kun valtaosa kaikesta on suunniteltu lyhyemmille ihmisille.

En tiedä edes miksi teininä toivoin, että minusta tulis joku 178cm pitkä. Pari senttiä meni yli. Punttihommiin voisin mielellään luovuttaa tuosta vaikkapa 5cm pois, niin olisi hieman helpompi rakentaa lihaksikas fysiikka ja voimailussa voisi pärjätä helpommin muissakin painoluokissa kuin niissä enempi raskaan puoleisissa. Tietenkin sitten ne pitkät ja lihaksikkaat tyypit on monesti @IRL vaikuttavamman näköisiä kuin tosi lyhyet. Muuten ihan ok olla keskipituinen, se pituus harvoin on silloin rajoite mihinkään. Mutta siltikin vaikka jos salijutut unohdetaan, niin ehdottomasti olisin 180cm ennemmin kuin vaikkapa 190cm. Pitkät ja hoikat vartalotyypit mielestäni on monesti aika epäesteettisiä pitkine ja ohuennäköisine raajoineen. Toisaalta alle 170-senttisenä miehenä voisi mahdollisesti ehkä häiritä se, että aika suurikin osa naisista olisi suunnilleen samaa pituusluokkaa tai pidempiä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä olen vain karvan verran yli 160cm. Ei tästä muuta haittaa ole ollut kuin keittiön kaapin ylähyllyt ja ne GAYkat.

E: taidan silti on meidän perheen pisin. Pikkuteini on melkein mun mitoissa.

Katsoin noin 10s. anttiristustuiskun uutta viteota.
Tästä on pakko tulla syöpä vähintäänkin :sick:
Mä olin äsken kattomassa samaa livenä.
E: Ei oikeasti kyllä kiinnostanut mutta varmaan joku saattaa arvata mikä mut on moiseen hulluuteen ajanut...

Katsoin ajankuluksi vinkkaamasi Brexit leffan. Oli kyllä hyvä.

Sai miettimään maailman menoa hammaspesun ajan.

olin jo hyvilläni ja sit aloin miettiä että vittuilet.

Kolmen kuoharipullon ja yhden laku-prikan jälkeen tässä tuumii kaikenlaista.

Back
Ylös Bottom