Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on varustelekaa ja kaikenmaailman koneita. Aloin jo pohtia onko käytökseni sukupuoleni mukaista, mutta ehkä tän foorumin käyttäjistä valtaosa on miehiä nii on mainoksetki sit miehisiä.

Mulle mainostetaan runsaasti naisten leggingsejä, kohta tilaan. tä?

Hei ei mitään parinvaihtoa vaan sukupuolenvaihtobileet!

Kävin eilen SA-kaupassa ja siellä oli vuodelta -96 Mielenterveys -kirja ja siellä sukupuolenvaihtoajatukset luokiteltiin häiriöksi, samoin homous jos häiritsee palvelusta. :unsure:

Pitäskin taas saada bubbleroom mainos näkyviin ja käydä klikkailemassa siitä vähän naisten alusvaatteita. Saa koristeltua nää foorumin reunukset tosi näteiksi ihan täyteensä lingerie leidejä keimailemaan sinne. Suosittelen lämpimästi.

Pitäskin taas saada bubbleroom mainos näkyviin ja käydä klikkailemassa siitä vähän naisten alusvaatteita. Saa koristeltua nää foorumin reunukset tosi näteiksi ihan täyteensä lingerie leidejä keimailemaan sinne. Suosittelen lämpimästi.
Mä kävin noissa hääpuku ja muissa vastaavissa sivuissa pyörähtämässä, rakentelen tässä ansaa naisille kun ne vilkaisee mun konetta niin näkee niitä niin voi ottaa hääyön keskusteluksi.
Mutta... ei vittu, siellä vaan pyörii jotan Reiskan remontti ja hitsaus mainosta... (on ainakin ollut muuten oikea firma)

Mä kävin noissa hääpuku ja muissa vastaavissa sivuissa pyörähtämässä, rakentelen tässä ansaa naisille kun ne vilkaisee mun konetta niin näkee niitä niin voi ottaa hääyön keskusteluksi.
Mutta... ei vittu, siellä vaan pyörii jotan Reiskan remontti ja hitsaus mainosta... (on ainakin ollut muuten oikea firma)

Se bubbleroom mainosti täällä, katoin että ihan sairaan hyvän näkönen bööna mainoksessa, niin oli pakko klikata et näkee isomman kuvan. =D
Sen jälkeen kun tuli takas pakkikselle niin WOW! Kaikki mainostilat koristeltuna niillä bubbleroomin tädeillä. Myös giffejä! :ROFLMAO:

Se bubbleroom mainosti täällä, katoin että ihan sairaan hyvän näkönen bööna mainoksessa, niin oli pakko klikata et näkee isomman kuvan. =D
Sen jälkeen kun tuli takas pakkikselle niin WOW! Kaikki mainostilat koristeltuna niillä bubbleroomin tädeillä. Myös giffejä! :ROFLMAO:
Noni, nyt alkoi olemaankin sitten tiukkaa persettä jne. kiusaa ruutu täynnä :)

Millä mä saan nämä naarmut mun pöydästä pois?😬

00E28058-4271-4616-B2D4-F6F5CC43FD18.webp

Miks tää kääntää tuon kuvan aina kyljelleen?

Katselin eilen MOT:n uusimmat käänteet Veikkauksesta. Aika laitos sekin. Vähensi entisestään haluja pelata mitään heidän pelejään.

Joo eihän mitään arpapelejä kannata pelata missä ei ole mitään tieto/taitokomponenttia, millä voisi saada etua. Ja silloinkin hyvin kyseenalaista ja pitäisi olla kohtalaiset palautusprosentit. Veikkauksen anna 10 saat 6 takasin on todella huono lotossa sun muissa. Käytännössä lahjoittaa rahaa veikkaukselle, asia on pomminvarma voitto heidän puoleltaan.
Unibetilla olen jotain 600 euroa plussalla vedonlyönnissä. Pitää vaan harrastaa hyvin vankkaa pidättyvyyttä enimmäkseen ja yhden kohteen vetoja mistä kokee tietävänsä.

Joo eihän mitään arpapelejä kannata pelata missä ei ole mitään tieto/taitokomponenttia, millä voisi saada etua. Ja silloinkin hyvin kyseenalaista ja pitäisi olla kohtalaiset palautusprosentit. Veikkauksen anna 10 saat 6 takasin on todella huono lotossa sun muissa. Käytännössä lahjoittaa rahaa veikkaukselle, asia on pomminvarma voitto heidän puoleltaan.
Unibetilla olen jotain 600 euroa plussalla vedonlyönnissä. Pitää vaan harrastaa hyvin vankkaa pidättyvyyttä enimmäkseen ja yhden kohteen vetoja mistä kokee tietävänsä.
Itsellä se että en pelaa mitää on täysin järkiperusteinen.

Mutta sen mitä Veikkauksesta pari MOT:n jaksoa nähnyt, niin hyvin moraaliton yhtiö joka rikkoo lakia tahallaan sekä pimittää tietoja.

Back
Ylös Bottom