Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voijumalauta

Sano nyt sääkin @gonzaless tohtorismiehenä jotain

Yrittäjyydessä itsessään en nää mitään väärää ja aina kannattaa yrittää. Mutta ne oppirahat? Aika case on pojilla.

Ritaluoman sentään ymmärrän, kirstula osti hälle uuden fefen millä ajella floridan lämmössä.

Ne oli itse marinoituja punasipuleita. Ja itseasiassa toi kuva ei esiintynyt edukseen :LOL:

Mutta ei mitään kummaa tipsiä, teet kuin tekisit mitä tahansa pitsaa mut riittää et se on uunissa jonkun muutaman minuutin. Mun kastike oli ketsuppi+pyree koska olin laiska.

Maistui kyl tosi hyvältä.

Ne oli itse marinoituja punasipuleita. Ja itseasiassa toi kuva ei esiintynyt edukseen :LOL:

Mutta ei mitään kummaa tipsiä, teet kuin tekisit mitä tahansa pitsaa mut riittää et se on uunissa jonkun muutaman minuutin. Mun kastike oli ketsuppi+pyree koska olin laiska.

Maistui kyl tosi hyvältä.
Asia pihvi! Jos tulevalla viikolla vaikka laittais testiin. Viimeistään vkl.

Löysin Spotifysta Jarin viimeisimmän kauden ja onse jumalauta edelleen vedossa.
Kuunnellessa hengästyy.

Screenshot_20200208_082001.webp

Ikuinen itku mutta voisi esim vipeiltä poistaa mainokset. Kännykällä selatessa random mainokset vie sen 70% ruudusta ja kun koittaa klikkaa jotain niin yhtäkkiä siinä alla onkin muka mainos yms.

eiku,jaa ne tuleeki tuon viimesen viestin loppuun, tulee sittekki

en ole mainoksen uhri, kun en näköjään ole etes huomannu noita

F50C0664-FA72-4FCE-A989-797E4440E9A4.webp

En tiedä, mutta nivelrikkoon liittyvät mainokset tuntuvat olevan yleisimpiä. Minulle tulee kohta nivelrikko pelkästään noiden mainosten vuoksi.

Uniikkeja koteja ennakkomarkkinoinnissa Pitäjänmäellä tuli mulle mainos. Klikkasin. Huonot pohjat, kahdessa tasossa. 88m2 525t. Pikkupihat kaikki toisiaan vastakkain, ahdas smurffikylä. Autopaikka omana osakkeenaan 20t. Ja melkein kaikki varattu! Ei jummarra.

Sieltähän se poimii datasta mitä on imminen kirjoitellut tai selaillut. Sen mukaan sitten mainostellaan, joskus osuvammin ja joskus ei lähimainkaan.

Back
Ylös Bottom