Deleted member 126401
Mulla on varustelekaa ja kaikenmaailman koneita. Aloin jo pohtia onko käytökseni sukupuoleni mukaista, mutta ehkä tän foorumin käyttäjistä valtaosa on miehiä nii on mainoksetki sit miehisiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sieltähän se poimii datasta mitä on imminen kirjoitellut tai selaillut. Sen mukaan sitten mainostellaan, joskus osuvammin ja joskus ei lähimainkaan.
Katsoin muuten Areenasta eilen Brexit -temppu ja miten se tehtiin. Suosittelen, liittyy yllämainittuun.
Aloin jo pohtia onko käytökseni sukupuoleni mukaista, mutta ehkä tän foorumin käyttäjistä valtaosa on miehiä nii on mainoksetki sit miehisiä.
Siellä on taas linkullinen Kiinalaisia jontkhassa?
Sieltähän se poimii datasta mitä on imminen kirjoitellut tai selaillut. Sen mukaan sitten mainostellaan, joskus osuvammin ja joskus ei lähimainkaan.
Onks sinne tullu dokkari miten tämä viimeisin vaalitulos manipuloitiin, kun Brexitiä ajavat konservatiivit otti murskavoiton? :-)

Mulle mainostetaan runsaasti naisten leggingsejä, kohta tilaan. tä?
Mä kävin noissa hääpuku ja muissa vastaavissa sivuissa pyörähtämässä, rakentelen tässä ansaa naisille kun ne vilkaisee mun konetta niin näkee niitä niin voi ottaa hääyön keskusteluksi.Pitäskin taas saada bubbleroom mainos näkyviin ja käydä klikkailemassa siitä vähän naisten alusvaatteita. Saa koristeltua nää foorumin reunukset tosi näteiksi ihan täyteensä lingerie leidejä keimailemaan sinne. Suosittelen lämpimästi.
Mä kävin noissa hääpuku ja muissa vastaavissa sivuissa pyörähtämässä, rakentelen tässä ansaa naisille kun ne vilkaisee mun konetta niin näkee niitä niin voi ottaa hääyön keskusteluksi.
Mutta... ei vittu, siellä vaan pyörii jotan Reiskan remontti ja hitsaus mainosta... (on ainakin ollut muuten oikea firma)
Noni, nyt alkoi olemaankin sitten tiukkaa persettä jne. kiusaa ruutu täynnäSe bubbleroom mainosti täällä, katoin että ihan sairaan hyvän näkönen bööna mainoksessa, niin oli pakko klikata et näkee isomman kuvan. =D
Sen jälkeen kun tuli takas pakkikselle niin WOW! Kaikki mainostilat koristeltuna niillä bubbleroomin tädeillä. Myös giffejä!![]()

Noni, nyt alkoi olemaankin sitten tiukkaa persettä jne. kiusaa ruutu täynnä![]()
Pitää vilkaista.Toi eilinen oli siis elokuva, ja minusta ihan hyvä sellainen![]()
Katselin eilen MOT:n uusimmat käänteet Veikkauksesta. Aika laitos sekin. Vähensi entisestään haluja pelata mitään heidän pelejään.
Itsellä se että en pelaa mitää on täysin järkiperusteinen.Joo eihän mitään arpapelejä kannata pelata missä ei ole mitään tieto/taitokomponenttia, millä voisi saada etua. Ja silloinkin hyvin kyseenalaista ja pitäisi olla kohtalaiset palautusprosentit. Veikkauksen anna 10 saat 6 takasin on todella huono lotossa sun muissa. Käytännössä lahjoittaa rahaa veikkaukselle, asia on pomminvarma voitto heidän puoleltaan.
Unibetilla olen jotain 600 euroa plussalla vedonlyönnissä. Pitää vaan harrastaa hyvin vankkaa pidättyvyyttä enimmäkseen ja yhden kohteen vetoja mistä kokee tietävänsä.