Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tekisi mieli hankkia pukinkallo saunanseinälle.
Mulla on idea:
Sieppaa1.JPG

Teet tuollasen. Ei paha ja sen jälkeen sulla on kopio päästä suoraan Lontoon The Islington Museumista.

Lataat STL-tiedoston. Tulostin laulaan. Teet muotin. Valat alumiinista tai pronssista.

Ajan patinaa ja se on siinä.

Tai kun joka kuntilla nyt pitäisi olla CNC olohuoneessa, niin teet puusta.

Tuollaset pronssiset ym metalliset on kyllä komeita, koska niitä ei kukaan ikinä tule hävittämään. Ennemminkin antaa jollekin tai myy tai vie romurille, mutta aina joku sen noukkii ja vie talteen.

Tää perjantai vaatii kyllä vähän viskiä!
Siel olis viski messut helsingissä. Pari kaveria sinne läks, itse en handlaa nuin vahvoja. Ainakaan jos pitää maistella siis, se on niin et ekan jälkeen voi juottaa mitä vaan piimästä pirtuun ni kaikki maistuu samalle.

kokeillaan herääkö minkäänlainen huvitus lähteä nauttimaan elävästä musiikista klo 2215

B334AB9B-DB10-43D2-9C9B-12839A1A88CB.webp

Siel olis viski messut helsingissä. Pari kaveria sinne läks, itse en handlaa nuin vahvoja. Ainakaan jos pitää maistella siis, se on niin et ekan jälkeen voi juottaa mitä vaan piimästä pirtuun ni kaikki maistuu samalle.
Mulla on vaan isolle kirkolle pitkä matka. Olisi pitänyt tietää ajoissa.

juu,ei:jaksa

eli: aloitan valmistautumisen seuraavaan viikkoon, jolloin ohjelmassa: pe,oranssi pazuzu & la,ehkä maaliman paras jyväskyläläinen org.Esteri

A74A7BA2-0807-4CF1-84C9-F7265046C9C2.webp

Back
Ylös Bottom