En koskaan!Älä käytä hampaita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En koskaan!Älä käytä hampaita.
nieleminen on ainut vaihtoehtoEn koskaan!
Mä en ole edes miehenä oikein ymmärtänyt koskaan mikä siinä on niin hienoa?nieleminen on ainut vaihtoehto
Koska jos jättää kaikki ruuat poskiin, alkaa pidemmän päälle näyttämään nääntyneeltä hamsterilta?Mä en ole edes miehenä oikein ymmärtänyt koskaan mikä siinä on niin hienoa?
Tästä tuli mieleen kun muksu kerran räki ruokaa lautaselle niin exä sanoi että tässä talossa niellään kaikki mitä on suussa. Katsoin häntä hymyillen niin kivahti että sinä pidät turpas kiinniKoska jos jättää kaikki ruuat poskiin, alkaa pidemmän päälle näyttämään nääntyneeltä hamsterilta?
Vai mitähän tässä haettiin nyt...?
Hys. Se on se rahan tuoksu.Äänekoski haisee, edelleen.
Näin. Luulin jo, että auto hajoo kunnes tajusin sijaintini.Hys. Se on se rahan tuoksu.
Luin vasta nyt nuo kuksimisohjeet, ja ihan vaan kahvia näköjään suositellaan.Taitaa siihen vähän liittyä.
Puiset olen jättänyt menneisyyteen ja komposiittisenkin taisin hävittää joulukuussa, kun sille on niin vähän käyttöä.
Seppä Ilmarisen tekemä puukkokin saattaa lähteä enemmän tarvitsevalle jossain vaiheessa (siinä on laput vielä kiinni, niin voinee todeta, että käyttö on vähäistä.)
Teleskooppimakkaratikku on kätevä sivistyksen parissa olevilla laavuillakin, niin sitä en raski hävittää.
Aloittelijoille.. :D viikon päästä soitan saman pitämällä kitaraa seläntakana, en kuvaa videolle se katoaa mystisesti.
View: https://www.youtube.com/watch?v=46DkDyNU74A