Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koska jos jättää kaikki ruuat poskiin, alkaa pidemmän päälle näyttämään nääntyneeltä hamsterilta?

Vai mitähän tässä haettiin nyt...?
Tästä tuli mieleen kun muksu kerran räki ruokaa lautaselle niin exä sanoi että tässä talossa niellään kaikki mitä on suussa. Katsoin häntä hymyillen niin kivahti että sinä pidät turpas kiinni :ROFLMAO:

Mä olen nyt parisen viikkoa koittanut vhh:ta ja eilen viimeksi ihmettelin kun tuntuisi olevan energiaa enempi kuin pitkään aikaan.
Mulla muutenkin dietillä aina jostain syystä muutenkin virkeämpi olo kuin ns. massakaudella (vaikka ei sellaista edes ole mutta syö vapaammin)
Toi 1200 kilokaloria vois olla kyllä jo aika hapokasta.

3 vrk, 1 h ja parikytä minuuttia päälle.
Kauta on hermo kireellä. Samaan aikaan se kyllä myös tuottaa runsainmitoin huumoria, kun samalla kuitenkin tiedostaa, miksi pinna palaa 0,0002 sekunnissa. Tänään mm. liikenteessä koin hienoja hetkiä itseni kanssa.

Taitaa siihen vähän liittyä.

Puiset olen jättänyt menneisyyteen ja komposiittisenkin taisin hävittää joulukuussa, kun sille on niin vähän käyttöä.
Seppä Ilmarisen tekemä puukkokin saattaa lähteä enemmän tarvitsevalle jossain vaiheessa (siinä on laput vielä kiinni, niin voinee todeta, että käyttö on vähäistä.)
Teleskooppimakkaratikku on kätevä sivistyksen parissa olevilla laavuillakin, niin sitä en raski hävittää.
Luin vasta nyt nuo kuksimisohjeet, ja ihan vaan kahvia näköjään suositellaan.

Pitääpä kokeilla.

Back
Ylös Bottom