Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko ihmiset oikeasti näin heikkoja? On vahvat mielipiteet, mutta oma pää tekee tepposet ja ei kestä ajatuksiaan yksin.

Tapahtuma BB-talossa aiheutti pitkän sairausloman Eevikselle - ei ole pystynyt palaamaan töihin

"Mun käskettiin yhtenä iltana mennä nukkumaan omasta mielestäni liian aikaisin. Ilmaisin ääneen, että haluan luovuttaa, mutta mua ei päästetty päiväkirjahuoneeseen. Se oli mulle hyvin pitkä yö ja mulla oli aika rankkoja ajatuksia. "

Siis mit vit.

Ehdottomasti. On se hyvä yhdistää samaan reissuun monta huvia.

Juniorina olen lemmenjoella käynyt huljuttaan. Kai ne jossain purkissa on vielä jemmassa.
Nonni, lisätään kullanhuuhdonta suoritettaviin tehtäviin ja vaskooli (1kpl) kuormastoon.

Ekaa kertaa kyykkyä ties miten pitkän tauon jälkeen. Vuosi sitten ääsjoella ainakin kyykännyt. Tästä tulee hyvä!
Mä aloitin kanssa taas kyykkäilee ja hämmästyttävää että samantien menee vanhat ennätykset vaikka ei ole tullut panostettua yhtään siihen.
Nyt näyttää siltä että kilomääräisesti voisi vaikka päästä tavoitteeseen mutta suhteessa kehonpainoon ei...

1576082681875.webp

Onko ihmiset oikeasti näin heikkoja? On vahvat mielipiteet, mutta oma pää tekee tepposet ja ei kestä ajatuksiaan yksin.

tai sitten ensimmäistä kertaa joku piti kuria, aiemmin on sina saanut tehdämitä haluaa #vapaakasvatus

En tiedä, arvaan onely.

Virran muutos kelassa synnyttää jännitteen ja ledit jos sisältäisi muuntajan, niin siellä on kela.

Mistä virran muutos, ehkä ledien kela eri potentiaalissa ja kun sen kytki, niin potentiaalit tasautui.

Tai skenaario kaksi, että siellä ledeissä kondensaattoreita jotka pääsi purkautuun kytkettäessä, joten ledit paloi sen pienen hetken, kun kondensaattorien varaus purkautui. Tämä voisi jopa olla todennäköisempi.

näin se täytyy olla, välähti nimittäin kun kytki maan

Mä aloitin kanssa taas kyykkäilee ja hämmästyttävää että samantien menee vanhat ennätykset vaikka ei ole tullut panostettua yhtään siihen.
Nyt näyttää siltä että kilomääräisesti voisi vaikka päästä tavoitteeseen mutta suhteessa kehonpainoon ei...
Kaukana entisistä tuloksista. Ei varmaa enää ikinä yli 140 kg kyykyssä.

Hienot. On se tämän päivän muotia. Melkein hävettää pitää näitä nykyisiä suorakaiteen muotoisia insinöörilaseja.

edit. Otin saman tyyliset Ray banit vahvuuksilla. Ja häivytetyillä linseillä.
niillä ajan golffia luu pihalla.
Mulla on plehoina mustat Wayfarerit, koska Ray Ban.

Kaukana entisistä tuloksista. Ei varmaa enää ikinä yli 140 kg kyykyssä.
Tiedätkö kuinka moni mies vaan haaveilee 140kg kyykystä?
Sä olet sitten joskus ihan tosissaan treenaillut, tosin mun valmentaja joskus sanoi että naiset on jaloista pääsääntöisesti melkein yhtä vahvoja kuin miehet mutta keskivartalo pettää. Nyt puhutaan siis harrastaja, ei kilpatasosta.

Tiedätkö kuinka moni mies vaan haaveilee 140kg kyykystä?
Sä olet sitten joskus ihan tosissaan treenaillut, tosin mun valmentaja joskus sanoi että naiset on jaloista pääsääntöisesti melkein yhtä vahvoja kuin miehet mutta keskivartalo pettää. Nyt puhutaan siis harrastaja, ei kilpatasosta.
3 vuotta sitte kävin Sm-kisoissa pyörähtämässä. Fb "onneksi" muistutti asiasta :)

Back
Ylös Bottom