Näyttää Helistön laseilta.katso liitettä 164203
Tilattu. Mitä kuntit meinaa? Onko hyvät vitunsaannin puolesta?
Onko Helistö saanut pimpettiä noilla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttää Helistön laseilta.katso liitettä 164203
Tilattu. Mitä kuntit meinaa? Onko hyvät vitunsaannin puolesta?
Nonni, lisätään kullanhuuhdonta suoritettaviin tehtäviin ja vaskooli (1kpl) kuormastoon.Ehdottomasti. On se hyvä yhdistää samaan reissuun monta huvia.
Juniorina olen lemmenjoella käynyt huljuttaan. Kai ne jossain purkissa on vielä jemmassa.
Mä aloitin kanssa taas kyykkäilee ja hämmästyttävää että samantien menee vanhat ennätykset vaikka ei ole tullut panostettua yhtään siihen.Ekaa kertaa kyykkyä ties miten pitkän tauon jälkeen. Vuosi sitten ääsjoella ainakin kyykännyt. Tästä tulee hyvä!
Uskon, että sylvin kukkulat ei todellakaan ole salaisia, kun hän sille päälle sattuu. Enemmänkin ne varmasti lyödään eteen varottamatta ja sylvi ottaa ohjat.Kautta sylvin salaisten kukkuloiden:
Mie en lähe
Nyt kaikki tuotantokaudet Kultakuumeesta syyniin.Nonni, lisätään kullanhuuhdonta suoritettaviin tehtäviin ja vaskooli (1kpl) kuormastoon.
Onko ihmiset oikeasti näin heikkoja? On vahvat mielipiteet, mutta oma pää tekee tepposet ja ei kestä ajatuksiaan yksin.
En tiedä, arvaan onely.
Virran muutos kelassa synnyttää jännitteen ja ledit jos sisältäisi muuntajan, niin siellä on kela.
Mistä virran muutos, ehkä ledien kela eri potentiaalissa ja kun sen kytki, niin potentiaalit tasautui.
Tai skenaario kaksi, että siellä ledeissä kondensaattoreita jotka pääsi purkautuun kytkettäessä, joten ledit paloi sen pienen hetken, kun kondensaattorien varaus purkautui. Tämä voisi jopa olla todennäköisempi.
Hä? Nimenomaan ysärit!Aivan vtun ysärit, ei jatkoon
Mä olen Helistö!Näyttää Helistön laseilta.
Onko Helistö saanut pimpettiä noilla?
Itse tein saman havainnon ja mietin että joku siellä varaa virtaa.näin se täytyy olla, välähti nimittäin kun kytki maan
Nyt kaikki tuotantokaudet Kultakuumeesta syyniin.
Onneksenne vaskooli ei mee kovin helposti rikki.
Kaukana entisistä tuloksista. Ei varmaa enää ikinä yli 140 kg kyykyssä.Mä aloitin kanssa taas kyykkäilee ja hämmästyttävää että samantien menee vanhat ennätykset vaikka ei ole tullut panostettua yhtään siihen.
Nyt näyttää siltä että kilomääräisesti voisi vaikka päästä tavoitteeseen mutta suhteessa kehonpainoon ei...
Tämä varmaan se syy.#vapaakasvatus
Mulla on plehoina mustat Wayfarerit, koska Ray Ban.Hienot. On se tämän päivän muotia. Melkein hävettää pitää näitä nykyisiä suorakaiteen muotoisia insinöörilaseja.
edit. Otin saman tyyliset Ray banit vahvuuksilla. Ja häivytetyillä linseillä.
niillä ajan golffia luu pihalla.
Tiedätkö kuinka moni mies vaan haaveilee 140kg kyykystä?Kaukana entisistä tuloksista. Ei varmaa enää ikinä yli 140 kg kyykyssä.
3 vuotta sitte kävin Sm-kisoissa pyörähtämässä. Fb "onneksi" muistutti asiastaTiedätkö kuinka moni mies vaan haaveilee 140kg kyykystä?
Sä olet sitten joskus ihan tosissaan treenaillut, tosin mun valmentaja joskus sanoi että naiset on jaloista pääsääntöisesti melkein yhtä vahvoja kuin miehet mutta keskivartalo pettää. Nyt puhutaan siis harrastaja, ei kilpatasosta.