Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin, pieniä ovat silakat joulukaloiksi.
Jos mä jostain tentistä nillitän niin se nyt vaan on mun hapatusta.

Itse koitan iloita ja olla tyytyväinen elämääni niillä spekseiseillä mitä on. Jos jotain voin muuttaa ja johonkin vaikuttaa niin omalla työllä ja asenteella se usein onnistuu. Vaikka kyllähän mä marisen, että olen köyhä ja tyhmä. Mitä sitä nyt yh-äiti voisi muuta olla.
Tavoittelen tiettyjä asioita elämässä mutta ne on mun henkilökohtaisia juttua enkä vaadi niitä muilta.
Mutta kaikki on niin kauan hyvin kun lapset ovat terveenä ja hengissä ja muut läheiset ovat kunnossa. On työtä ja katto pään päällä.

Esimerkiksi olen tässä viimeisen vuoden aikana joutunut itkemään enemmän kuin koskaan elämäni aikana, kun on tullut isoja juttuja eteen. Niistä en halua puhua millään alustoilla. Ne ihmiset niistä tietää kenen tarvitsee ja he ovat mua tukeneet kun olen tukea tarvinnut. Eli myös minä olen saanut tuta sen mitä elämä on vaikka se ei siltä vaikuta.

katso liitettä 164211
Kyllä mä tiedän mitä voi puhua ja mitä ei voi puhua, on niin paljon asioita mitä ei voi puhua vaikka haluaisi.
E: ja on tällä itselläkin ollut viimeisen vuoden aikana hurjia muutoksia ja tulee olemaan.

Saaaaaatanaaaaaaaaaaaa.

Ostin ilmajoogakankaan. Sitten kun sirkkeli poistuu niin saan sen paikoilleen. Ja rengastrapetsin kans. Iiiiihihihiihihihihihhhhiiiiii.

Kyllä mä tiedän mitä voi puhua ja mitä ei voi puhua, on niin paljon asioita mitä ei voi puhua vaikka haluaisi.

Ai kauhee. Minä kerron omat asiani joskus vähän liiankin avoimesti. Varmaan niitäki joita ei tarttis kertoa. Oon kyllä ihan kauhia lörppö. Tosin mun elämässä ei kyllä tapahdu koskaan mitään muuta jännää ku suolen toiminta, että ei nyt kauheesti sillai oo lörpöteltävääkään.

Esimerkiksi olen tässä viimeisen vuoden aikana joutunut itkemään enemmän kuin koskaan elämäni aikana, kun on tullut isoja juttuja eteen
Se on metka ilmiö, miten paska tulee valitettavan usein paketeissa. Eikä niinku yksi asia kerrallaan harvakseltaan ripotellen. Kaikenlaista on täälläkin ollut, mutta eipä noista ole tällä foorumilla tarvetta jauhaa.

Subit on alimittaisia. Vetäisin tuossa muutamaan minuuttiin kokonaisen meltin ja mietin, millä jatkaisi..

Saaaaaatanaaaaaaaaaaaa.

Ostin ilmajoogakankaan. Sitten kun sirkkeli poistuu niin saan sen paikoilleen. Ja rengastrapetsin kans. Iiiiihihihiihihihihihhhhiiiiii.

Ostin kans vaimolle. Kai ostit kattokannakkeet myös? :D
Ja voimistelurenkaat ostin myös.

Pitäis vaan saada kattoon kii.

Se on metka ilmiö, miten paska tulee valitettavan usein paketeissa. Eikä niinku yksi asia kerrallaan harvakseltaan ripotellen. Kaikenlaista on täälläkin ollut, mutta eipä noista ole tällä foorumilla tarvetta jauhaa.
Juuri näin. Yksi asia kerrallaan kun tulisi niin ehkä kaiken sietäisi ja jaksaisi paremmin.

Mulle on kyllä tapahtunut vuoden aikana myös paljon hyvää. Mutta se paha vie kokonaisuudessaan homman miinukselle. Täytyy silti olla tyytyväinen siitä hyvästäkin.

Ostin kans vaimolle. Kai ostit kattokannakkeet myös? :D
Ja voimistelurenkaat ostin myös.

Pitäis vaan saada kattoon kii.

Kannakkeet on vielä kaupas, ku oli tuo kangas vaan tämän päivän tarjoukses tankostudiolla enkä niitä ehtiny kattomaan. Ei oo niin kiirettä ku ei hetkeen niitä saa edes kattoon kiinni.

Back
Ylös Bottom