Deleted member 43228
Pitäis kohtapuoliin aloittaa pulahtelu. Yleensä vasta jäiden tultua.Järvessä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäis kohtapuoliin aloittaa pulahtelu. Yleensä vasta jäiden tultua.Järvessä.
Harkitse toki myös Kurhisen Anan hierontapalveluita!Maanantaina kävin hierojalla, tänään ripsihuollossa ja kampaajalla. Ensi viikolla on taas hieroja ja hiukselle tehdään kunnon tehohoitoMä niin hemmottelen itseäni loppuvuoden.
Ai saakeli, pitäsköhän tänä talvena vihdoin saada ittesä avantoon
Emmuute tiedä muita De-armouring hoitoja tarjoavia kuin Anan ja gonzan.Harkitse toki myös Kurhisen Anan hierontapalveluita!
Mä olen hommannut sentään ne sukset ja luistimetkin, tosin viime talvena en kokeillut kumpaakaan.Pitäisi, sukset voisi myös hankkia.
Olen ilmeisesti sekoamassa
Ite olen ollut jo tovin ihan lomalla, omat työt ei vähempää voisi kiinnostaa mutta jotain voisi kyllä tehdä.Mistä näitä töitä oikein tulee.
Kuinka moni teistä osallistuu joulukeräyksiin?
Itse olen laittanut jo vuosi hyvä joulumieli keräykseen kun uskon että siinä menee tehokkaimmin Suomalaisille perheille apua.
Mistä näitä töitä oikein tulee.
Sä olet vielä siinä vaiheessa että haluut suorittaa, seuraavaksi muuttuu että koitat yrittää ja loppujen lopuksi muuttuu että ihan vitun sama.katso liitettä 163799
Seniori antoi päivystykseen päivitetyt ohjeet. Olisi kuulemma laittanut päivystyksen oveen kiinni, jos olisin ollut päivystämässä.