Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Maanantaina kävin hierojalla, tänään ripsihuollossa ja kampaajalla. Ensi viikolla on taas hieroja ja hiukselle tehdään kunnon tehohoito :heart: Mä niin hemmottelen itseäni loppuvuoden.

Kuinka moni teistä osallistuu joulukeräyksiin?
Itse olen laittanut jo vuosi hyvä joulumieli keräykseen kun uskon että siinä menee tehokkaimmin Suomalaisille perheille apua.

Mistä näitä töitä oikein tulee.
Ite olen ollut jo tovin ihan lomalla, omat työt ei vähempää voisi kiinnostaa mutta jotain voisi kyllä tehdä.
Jostain syystä aina menee niin että kun on töitä niin sitten sitä painetaan apinan raivolla mutta sitten kun ei niin sitten ollaan ja möllötetään.

Kuinka moni teistä osallistuu joulukeräyksiin?
Itse olen laittanut jo vuosi hyvä joulumieli keräykseen kun uskon että siinä menee tehokkaimmin Suomalaisille perheille apua.

Me työpaikalla kerättiin ennen henkilöstön kesken potti tohon ja lahjoitettiin se sitten eteenpäin työnantajan (firman) nimellä ja siitä saatu "diplomi" sitten annettiin joulupuheiden yhteydessä toimarille. Ennen kerättiin hiluja joihinkin kukkapuskiin jotka jäi aina mätänemään toimiston käytäville kun kaikilla kiire lomille.

Olen nyt parina vuonna koittanut siirtää vetovastuuta tästä muille kun alkoi ärsyttämään miten vain oletettiin mun aina hoitavan kaiken. Olen sittemmin päättänyt tukea mm. nenäpäivän keräystä ja pienillä summilla muutakin.

Tainnut joskus aiemminkin miettiä että kuinka monta sataa miljoonaa Suomessakin kerätään yhteensä kaikkiin keräyksiin?
Etenkin jos otetaan mukaan myös urheiluseurat yms.

IMG_20191121_100500.webp
Seniori antoi päivystykseen päivitetyt ohjeet. Olisi kuulemma laittanut päivystyksen oveen kiinni, jos olisin ollut päivystämässä.

Kahvit + lehti, tsek.

Jos sitten vähän puuhailis. Sillä puuhastelu on mukavaa. Varsinkin, jos siihen kuuluu vieno tuoksu jarrukliineriä.

Back
Ylös Bottom