Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onpas siellä hyviä perseitä kun oot noin hyvin jaksanut.
Olen tän ennenkin sanonut mutta sanon uudestaan.
Enempi mua vituttaa ne nätit ja hyvärunkoiset mimmit siellä, siellä kun ei ole sellaista perus sali meininkiä niin tänäänkin yksi sellainen tuli sentin päähän minusta tökkimään sormella sekä kiusaamaan muutenkin, sitten ne vielä puhelee kaikkia mukavia ja vanha kääpä saa luulla olevansa jotenkin hyväkin tyyppi :ROFLMAO:

Olen tän ennenkin sanonut mutta sanon uudestaan.
Enempi mua vituttaa ne nätit ja hyvärunkoiset mimmit siellä, siellä kun ei ole sellaista perus sali meininkiä niin tänäänkin yksi sellainen tuli sentin päähän minusta tökkimään sormella sekä kiusaamaan muutenkin, sitten ne vielä puhelee kaikkia mukavia ja vanha kääpä saa luulla olevansa jotenkin hyväkin tyyppi :ROFLMAO:

Ei stna crossfittaaja voittaa aina, myönnän olen ollut täysin väärässä. Kaikesta. Niin missä se teidän sali on? =D

Seuraavan kerran kun @doownek saat viekkaudella ja vääryydellä jallitettua jonkun sutturan kämpille, niin tässä oiva leffavinkki tilanteeseen.

Seuraavan kerran kun @doownek saat viekkaudella ja vääryydellä jallitettua jonkun sutturan kämpille, niin tässä oiva leffavinkki tilanteeseen.

Tuota ihmettä saamme odottaa todennäköisesti hyvinkin pitkään.
Mutta elokuva tuo ihan nuoruuden mieleen niin katsonpa sen samantien!

Herranjestas sentään, nyt ei olla kaukana siitä että haluan keskustella crossfitistä.
Nyt jos ihan totta puhutaan niin meillä on ainakin tosi hyvä fiilis aivan kaikkien kesken ja kun paljon tehdään sellaisia tiimijuttuja niin väkisinkin tulee paremminkin tutuksi ja usein jauhetaan niitä näitä maan ja taivaan väliltä ennen ja jälkeen ja välilläkin treeneissä.
Sama touhu on ns. opengymin puolella jossa ei ole ohjattuja tunteja, siellä kaikki puhuu keskenään ja ei sellaista mistään tavallisilta saleilta löydä.
Opengymi on siis oma alue missä jokainen tekee mitä tekee oman mielensä ja aikataulunsa mukaan.

Herranjestas sentään, nyt ei olla kaukana siitä että haluan keskustella crossfitistä.
1574012545169.png

Helpottiko?

Back
Ylös Bottom