Joo kyllä kun isommassa valtimossa on reikä, niin se roiskii vähän reilummin
Isosta valtimosta ampuu helposti parin metrin päähän. Pienikin ruikkii kuin suihkulähde äkkiä puolen metrin korkeuteen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo kyllä kun isommassa valtimossa on reikä, niin se roiskii vähän reilummin
Toi osullivan vissiin pelannu ennenkin
On muutaman kerran pelanna, hän.
Tuota voi aina kokeilla siellä kotisaleilla, näin KauppisAkia sivuten
View: https://www.youtube.com/watch?v=9D2rFMPN9js
Tänään voi olla raju vinaali Rumppia vastaan.
Mitäs sitä sitten tekis?
Mulla ois ihan vaan pari ehdotusta mitä voitas tehdäMitäs sitä sitten tekis?
Kerroppas.Mulla ois ihan vaan pari ehdotusta mitä voitas tehdä![]()
No ainakin vois mennä syömään jotain kunnon pihviä oikeeseen ravintolaan, yksin ei viitsi ja tehnyt jo pitkään mieli.Kerroppas.
Siinähän se päivä menis!No ainakin vois mennä syömään jotain kunnon pihviä oikeeseen ravintolaan, yksin ei viitsi ja tehnyt jo pitkään mieli.
Iltapäivällä menee pari tuntia jumpalla niin ehkä sitä vois käydä sen jälkeen leffassa kun sielläkään ei viitsi yksin käydä ja junnua ei vielä viitsi viedä noihin ryminäleffoihin.
No oikeesti mulla oli kyllä muuta ohjelmaa alun perin mielessä mutta kun kerran kysyit noin nätisti niin oli pakko antaa ihan asiallinen vastausSiinähän se päivä menis!
Mä en vaan voi ymmärtää kuinka jotkut on noin taitavia.
Missähän muuten sylvi
Eihän pahuuksia taas tekemässä
O'Sullivan on luokkaa kerran sukupolvessa (jos silloinkaan) lahjakas tohon hommaan. Toki tekniikka aivan käsittämättömän kova, mutta sillä toimii pääkin tuossa pelissä jotenkin toisella tavalla kuin normaaliammattilaisella, kun katsoo, miten se tekee sarjaa tai miten se ylipäätään pelaa (sillon kun kiinnostaa oikeasti pelata).Mua kiinnostaa aina miten jengi saa realisoitua taitonsa. Netin syöverit kerto että Sullivan career earnings 7 miltsiä puntaa ja toinen sivusto kerto että net worth 12 milliä.
Menestys tietty ruokkii menestystä. Mitä paremmin kepität palloa koloon niin parempaa treeniä saa. Ja fygyä fasilitoida parhaat mahdolliset harjoittelumetodit.
Sullivanilla jokunen euro mennyt kokkeliinkin. Eli matkan varrella nauttinutkin elämästä. Hienoa.
Kotona ne pihvit tuleekin syötyä ilman toisen aikuisen seuraa mutta tarkoitin ravintolassa pihviä.Eilen olisi voinut olla pommac-päivä. Mutta, meni nukkuessa.
Ja mitä, miksei piffiä yksin. Oma seura on aina hyvää.
Onpa kaunis!katso liitettä 163742
Lankojen päättely typerää hommaa. Paita valmistui jo elokuun lopulla, mutta ei oikein ollut inspiraatiota viimeistelyyn. Nyt on valmis. Käyttöön, kun on kuivunut.
Hyvää se seura siellä ravintolassakin on. Siis se oma seura.Kotona ne pihvit tuleekin syötyä ilman toisen aikuisen seuraa mutta tarkoitin ravintolassa pihviä.