Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulenpa että suurempi uutisarvo olisi jos ilmoittaisit ettet käynyt tänään salilla ja ostit bataattivuoan.Kävin salilla ja sittarissa. Ostin bataattivuoan, suurta herkkua kun sitä aina joulun aikaan saa.
Tarkemmin kun ajattelee, niin hyvinkin totta.Luulenpa että suurempi uutisarvo olisi jos ilmoittaisit ettet käynyt tänään salilla ja ostit bataattivuoan.![]()
Tällä viikolla vajaalla motivaatiolla 5x jumpalla käyty![]()
Olen tän ennenkin sanonut mutta sanon uudestaan.Onpas siellä hyviä perseitä kun oot noin hyvin jaksanut.
Olen tän ennenkin sanonut mutta sanon uudestaan.
Enempi mua vituttaa ne nätit ja hyvärunkoiset mimmit siellä, siellä kun ei ole sellaista perus sali meininkiä niin tänäänkin yksi sellainen tuli sentin päähän minusta tökkimään sormella sekä kiusaamaan muutenkin, sitten ne vielä puhelee kaikkia mukavia ja vanha kääpä saa luulla olevansa jotenkin hyväkin tyyppi![]()
Sama meininki se on siinä sinunkin lähimmällä cf-salillaEi stna crossfittaaja voittaa aina, myönnän olen ollut täysin väärässä. Kaikesta. Niin missä se teidän sali on? =D

Tuota ihmettä saamme odottaa todennäköisesti hyvinkin pitkään.Seuraavan kerran kun @doownek saat viekkaudella ja vääryydellä jallitettua jonkun sutturan kämpille, niin tässä oiva leffavinkki tilanteeseen.
![]()
Hiekkakuningas
Kertomus erään ihmisen menestymisestä ja toisen menehtymisestä. Työn perässä etelä-Suomeen muuttanut Algoth Mäki kohtaa soranajon kovan maailman, jossa toiset sortuvat, mutta Hiekkakuningas Hurme vain jatkaa nousuaan yhteiskunnan portailla. (1972)areena.yle.fi
Sama meininki se on siinä sinunkin lähimmällä cf-salilla![]()
Nyt jos ihan totta puhutaan niin meillä on ainakin tosi hyvä fiilis aivan kaikkien kesken ja kun paljon tehdään sellaisia tiimijuttuja niin väkisinkin tulee paremminkin tutuksi ja usein jauhetaan niitä näitä maan ja taivaan väliltä ennen ja jälkeen ja välilläkin treeneissä.Herranjestas sentään, nyt ei olla kaukana siitä että haluan keskustella crossfitistä.
siellä kaikki puhuu keskenään
Itseltäkin vielä näkemättä, mutta pakko katsoa jossain välissä.Tuota ihmettä saamme odottaa todennäköisesti hyvinkin pitkään.
Mutta elokuva tuo ihan nuoruuden mieleen niin katsonpa sen samantien!
Herranjestas sentään, nyt ei olla kaukana siitä että haluan keskustella crossfitistä.
katso liitettä 163751
Helpottiko?