Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eräs tyyppi ei saanut mistään alkoholia aamutuimaan niin keksi ostaa alkoholipitoista suuvettä.

Huonoissa kantimissa on elämänhallinta jos kämpässä ei ole viinaa varastossa muutaman kuukauden putkeen.

Huonoissa kantimissa on elämänhallinta jos kämpässä ei ole viinaa varastossa muutaman kuukauden putkeen.
Älähän nyt, ne oli kerran menossa lappiin ja loppui viina yöllä niin tää veti pissapojan letkun cabiinin puolelle niin sai aina huikan napista painamalla.
Joten on varastoista huolehdittu.

Siis häh.
Jengi ei oikeasti pääse kyykkyyn.
mitvit

Lapsistakin joku 16 % ei pääse kyykkyyn kaatumatta. Tuli raadiosta juuri.

Huh ja huh.

Muistan, kun nappulana karatessa käveltiin kyykyssä ympäri salia alkulämmöksi. Olisi voinut olla valkulla hämmästys naamalla, jos joku ois kaatuillut kuin keila.

Huh ja huh.

Muistan, kun nappulana karatessa käveltiin kyykyssä ympäri salia alkulämmöksi. Olisi voinut olla valkulla hämmästys naamalla, jos joku ois kaatuillut kuin keila.

Ala-asteella ja yläasteella oli kyykkykävelyä liikunassa, oli huippua.

Mä fanitan japskilandiaa vaikka en ole koskaan käynyt siellä.
Jotenkin se kulttuuri natsaa meidän kanssa ja esim. Suomibändit on siellä kovaa kamaa, muumeista puhumattakaan.

Huh ja huh.

Tossa saattaa mennä kaksi asiaa sekaisin: jalkavoimat ja nilkan liikkuvuus. En mäkään oikein siinä kyykkäasennossa pysty olemaan. Jos ei ole lauta kantapään alla, niin selälteen meinaa kaatua.

Tossa saattaa mennä kaksi asiaa sekaisin: jalkavoimat ja nilkan liikkuvuus. En mäkään oikein siinä kyykkäasennossa pysty olemaan. Jos ei ole lauta kantapään alla, niin selälteen meinaa kaatua.
En edes lukenut mutta voi olla hyvin mahdollista ettei osa lapsista oikeasti pääse kyykkyyn ja sieltä takaisin ylös.

Tuli tilattua ekaa kertaa eläissäni valmis tilauskakku jossa teema.
Saas nähdä mitä noin 70 eurolla saa loppujen lopuksi. :kuola:
Ai miten niin kilpavarustelua lasten synttärikutsuissa??!

Jos minä leikkaan eilen 6 rikkoutunutta ihmistä, ja tämän päivän turmaleikkaaja ei leikkaa edes sitä ainutta kun on mielenkiintoisempaa hommaa toisilla...MIKSI VITUSSA minä edes yritän olla tehokas?

Että tämmöinen päivä.

Puoli päivää taistelet ominaisuuden kanssa ennenkuin joku viitsii kertoa ettei koko juttua ole pistetty pakettiin.

Sitten työhaastatteluun. Paitsi että haastattelija sairaana eikä vaivautunut ilmoittamaan asiasta.

Hyvät agret salilla riehumiseen kerätty.

Tosin nyt tuntuu, että kohta tulee tavaraa kummastakin päästä.

Katos kummaa kun tuli taas todistusaineistoa vastaan.

katso liitettä 163683

No, vähän enemmän käsidesiä, niin ei kukaan haista mitään.
Ei tarvinut tommosia kikkoja. Ylilääkäri ei epäillyt mitään.
Jos minä leikkaan eilen 6 rikkoutunutta ihmistä, ja tämän päivän turmaleikkaaja ei leikkaa edes sitä ainutta kun on mielenkiintoisempaa hommaa toisilla...MIKSI VITUSSA minä edes yritän olla tehokas?
Mulla huomenna päivystys. Ja lauantaina. Pitäs varmaan opetella vetelemään luita, kokemus 0.

Ei tarvinut tommosia kikkoja. Ylilääkäri ei epäillyt mitään.

Mulla huomenna päivystys. Ja lauantaina. Pitäs varmaan opetella vetelemään luita, kokemus 0.

Mulla huomenna. Ja lauantaina. Ja sunnuntaina. Ei siinä luiden vetelyssä kummosta ole. Tiukka ote ja nimenomaan veto. Sillai että luut on jonossa, ei pinossa.

Mulla huomenna. Ja lauantaina. Ja sunnuntaina. Ei siinä luiden vetelyssä kummosta ole. Tiukka ote ja nimenomaan veto. Sillai että luut on jonossa, ei pinossa.
Hitto, mähän voin tulla sitten tuuraamaan tarvittaessa?
Kovalla hälytys liksalla tiätysti.

Tollanen palikka Tippu ilmeisesti kaupan katosta. Meni 20 senttiä mun päästä ja katto/katos on joku 10metrii Korkee. Ois varmaa henki lähteny.. Mikä toi edes on?

Liitteet

• 20191114_174425 (1).webp
    20191114_174425 (1).webp
    158,8 KB · Katsottu: 182
Back
Ylös Bottom