Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meinasin paskoa tänään alleni kun vein kahdet kengät suutarille. Korkolaput ja pohja kenkään maksaa 39€/pari. Minusta se on aika paljon.

Tossa saattaa mennä kaksi asiaa sekaisin: jalkavoimat ja nilkan liikkuvuus. En mäkään oikein siinä kyykkäasennossa pysty olemaan. Jos ei ole lauta kantapään alla, niin selälteen meinaa kaatua.
Se kai se on, kun ei paikat liiku niin kuin kuuluisi.

Hieman vavvaa isompana mennään kyykkyyn selkä suorana, mutta kun tulee ikää, niin kaadutaan selälleen. Ei se nyt normaalia ole, että ei kyykky onnistu lainkaan.

Olispa jo aamu. Mä raahaan itseni yöksi kustannuspaikalle. Palkkaahan minä en siitä saa.

Onko pakko jos ei halua? e: tällä viikolla enää 4 pv töitä, ensi viikolla kaksi. Sitten kuulen sukelluslaitteiden puhinan, pullojen (ilma) kilinän, meren kohinan ja veneen moottorien pauhun.

No ei haluta pakko. Itse olen huomenna vapaalla. Ei kyllä paljoa lämmitä. Vähän sentään.

Mihi?

Jännä juttu Suomi sai tuomion ihmisoikeusrikkomuksesta, kun "ei turvannut ihmisen oikeutta elää".

Miksei Irak saanu mitään, siellähän se tapettiin?

Onko tämä niin että muslimit ja afrikkalaiset saa sikailla ihan miten vaan, ja se on sitten suomalaisten vastuulla ettei kukaan kuole?

Back
Ylös Bottom