Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Länsimaisen ihmisen ahdinko.Virus/Flunssa. Voisiko ihmistä enää enempää vituttaa?
Ei.
Ruostunut urtsipurkki on mun villi veikkaus.Tollanen palikka Tippu ilmeisesti kaupan katosta. Meni 20 senttiä mun päästä ja katto/katos on joku 10metrii Korkee. Ois varmaa henki lähteny.. Mikä toi edes on?
Mutta säästit laksatiiveissa.Meinasin paskoa tänään alleni kun vein kahdet kengät suutarille. Korkolaput ja pohja kenkään maksaa 39€/pari. Minusta se on aika paljon.
Niii i, sanoppa muuta.Länsimaisen ihmisen ahdinko.
Hitto, mähän voin tulla sitten tuuraamaan tarvittaessa?
Kovalla hälytys liksalla tiätysti.
Olenko nyt valmis toimintaan? Ohjeistus 10- (ois pitänyt kertoa tarviiko/saako kiertää samalla kun vetää)Vedä raajaan akselin suuntaan, toimii lähes aina.
ois pitänyt kertoa tarviiko/saako kiertää samalla kun vetää
Se kai se on, kun ei paikat liiku niin kuin kuuluisi.Tossa saattaa mennä kaksi asiaa sekaisin: jalkavoimat ja nilkan liikkuvuus. En mäkään oikein siinä kyykkäasennossa pysty olemaan. Jos ei ole lauta kantapään alla, niin selälteen meinaa kaatua.
Sitä vaan, että ei kannata suutarille mitään halpispaska stifloja viedä. Ei sillä, että mulla sellaisia olisi.Mutta säästit laksatiiveissa.
#paskapuhetta
Onko pakko jos ei halua? e: tällä viikolla enää 4 pv töitä, ensi viikolla kaksi. Sitten kuulen sukelluslaitteiden puhinan, pullojen (ilma) kilinän, meren kohinan ja veneen moottorien pauhun.
Mihi?
Liian hapokasta tähän ketjuunJännä juttu Suomi sai tuomion ihmisoikeusrikkomuksesta, kun "ei turvannut ihmisen oikeutta elää".
Miksei Irak saanu mitään, siellähän se tapettiin?
Onko tämä niin että muslimit ja afrikkalaiset saa sikailla ihan miten vaan, ja se on sitten suomalaisten vastuulla ettei kukaan kuole?