Ostitko messutalon?
En helvetissä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostitko messutalon?
Käsittääkseni juuri sen mitä vokot himiöi.Ostitko messutalon?
Pakko myöntää että käyttänyt fyssaria pari kertaa niin kyllähän ne pikku nitkutukset hieman turhautti mutta kun itse loi rutiinin että ennen treeniä varasi niille oman ajan niin meni ihan luonnostaan. Tehosi myös.Mä laitan sen 10 tai 15. Saapahan maksaa, jos haluaa. Harvemmin ne mitään kotona jaksaa tehdä, mutta on mukava käydä käsittelyissä. Yksityisellä kuulemma tekevät "vaikka mitä kivoja temppuja ja käsittelyitä". Ja sitte ihmetellää, kun ei auta, kun ite ei halua tehdä asian eteen mitään.
Itse kun kiukuttelevan polven vuoksi kävin fyssarilla niin oli hyvä että kertoja tuli riittävästi, tahtoi ensi alkuun unohtua miten ne liikkeet piti oikeasti tehdä ja sitten kun edistyi niin hieman muokkasi juttuja.
Voisin kuvitella että joku toimisto irma/jorma jonka suurin kehonaktivaatio harjoitus on siirtää ruho jääkaapille ei osaisi sitäkään vähää tehdä niitä.
Käsittääkseni juuri sen mitä vokot himiöi.
e: jaanoeisitte
Messutaloista tuli mieleen, kaveri rakensi ja antoi ohjeen "älä helvetissä rakenna messutaloa". Kuulema myös hinnat mitä lehdissä messutaloilla on saa kertoa kahdella tai kolmessa että päästään todellisiin kuluihin.
Mä ajattelin tehdä pikkunitkutuksia päivittäin kotona netflixiä katsellessa, kun salilla ei jotenkin malta.Pakko myöntää että käyttänyt fyssaria pari kertaa niin kyllähän ne pikku nitkutukset hieman turhautti mutta kun itse loi rutiinin että ennen treeniä varasi niille oman ajan niin meni ihan luonnostaan. Tehosi myös.

Laitetaan vielä tunnelmakuva kun oli ahtimen turbiinipesä juuttunutOlisihan se näppärä.
Mutta assy+happi jos on saatavilla, niin silläkin pääsee pitkälle. Tai edes jokin kaasutoho.
Näissä tosin joutuu aina ottaan huomioon sen turhan lämmön, että mitä käristää siinä samalla. Tosin assy+happi kombinaatiolla saa kyllä tarpeeksi pistemäisen, jotein ei leviä kauheaa häntää ympäriinsä.
Juuri niin että riittävästi, mutta se että "sinä tarvit nyt 6 kertaa", kattokoon se fyssari montako kertaa tarttee, kun näkee miten edistymistä tapahtuu ja onko ihminen motorisesti täysin idiootti.
22pistepirkko, koska suhteita.Eiku perhonen, huomennahan piti mennä vielä kuuntelemaan ständappia.
Olen kuullut termin "motorisesti tyhmä" Kuka arvaa kyseisen termin käyttäjän erikoisalan?![]()