Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meinaatko ettei tule seuraavaa ongelmaa tilalle?
Työt loppuu tekemällä ja muita yksisarvis-ajatuksia.
Olisi nakki napsahtanut kaverille päivystykseen tänään, joten asiakkaan tuntevana ajattelin tehdä palveluksen.

Jutustelin tänään pääpampun kanssa työajoista hetken vakavasti naureskelun lomassa.

Antti Rinne esittää: Islamilaisille seurakunnille oikeus kerätä veroa
Pääministeri Rinne esittää uutuuskirjassa, että myös islamilaiset seurakunnat voisivat luterilaisten ja ortodoksisten seurakuntien tavoin kerätä veroa.

Eissaat. Mitä, jos poistettas tämä ainutkin laissa oleva oikeus kerätä veroa. Sillä että pappi lyö vettä päälakeen laitetaan ruksi verokorttiin, että haluat maksaa veroa. Voihan siitä erota, mutta voisi se olla niinkin päin, että laittaa sen ruksin, kun ekan verotkortin saa käteen.

Taitais vaan tulot tippua, nyt kun se menee, jos ei itse tajua toimia.

Antti Rinne esittää: Islamilaisille seurakunnille oikeus kerätä veroa
Pääministeri Rinne esittää uutuuskirjassa, että myös islamilaiset seurakunnat voisivat luterilaisten ja ortodoksisten seurakuntien tavoin kerätä veroa.

Eissaat. Mitä, jos poistettas tämä ainutkin laissa oleva oikeus kerätä veroa. Sillä että pappi lyö vettä päälakeen laitetaan ruksi verokorttiin, että haluat maksaa veroa. Voihan siitä erota, mutta voisi se olla niinkin päin, että laittaa sen ruksin, kun ekan verotkortin saa käteen.

Taitais vaan tulot tippua, nyt kun se menee, jos ei itse tajua toimia.
Eroaminen on onneksi helppoa.

On onneksi.

Mutta se ei oikein istu omaan ajatusmaailmaan, että liitetään johonkin kysymättä ja oikeus verottaa, jos et eroa.
Enpä minäkään itse valinnut synnyinmaatani, mutta tänne Suomeen silti maksan veroni, jos en itse tee asialle jotain. Vaan mikäs täällä on elellessä, iloisena veronmaksajana.

Siitä.

Liitteet

• IMG_20191024_123445.webp
    IMG_20191024_123445.webp
    80,2 KB · Katsottu: 152
Jes, fyssari totesi "et sä mitään fysioterapiaa tarvi". Lämmitti mieltä, koska hinta on aika suolainen 128 eur/tunti, ja 6 käyntikerrasta oli ortopedi puhunut.
Sain jumppaohjeet kotiin ja niillä mennään!

Jes, fyssari totesi "et sä mitään fysioterapiaa tarvi". Lämmitti mieltä, koska hinta on aika suolainen 128 eur/tunti, ja 6 käyntikerrasta oli ortopedi puhunut.
Sain jumppaohjeet kotiin ja niillä mennään!

Minä aina jaksan ihmetellä mistä lottokoneesta nuo kertamäärät joku arvioi. Kumminkin fysioterapian pointti on kuntouttavat harjoitukset kotona, eikä vain siellä fyssarin vastaanotolla juokseminen.

Minä aina jaksan ihmetellä mistä lottokoneesta nuo kertamäärät joku arvioi. Kumminkin fysioterapian pointti on kuntouttavat harjoitukset kotona, eikä vain siellä fyssarin vastaanotolla juokseminen.
Mä laitan sen 10 tai 15. Saapahan maksaa, jos haluaa. Harvemmin ne mitään kotona jaksaa tehdä, mutta on mukava käydä käsittelyissä. Yksityisellä kuulemma tekevät "vaikka mitä kivoja temppuja ja käsittelyitä". Ja sitte ihmetellää, kun ei auta, kun ite ei halua tehdä asian eteen mitään.

Itse kun kiukuttelevan polven vuoksi kävin fyssarilla niin oli hyvä että kertoja tuli riittävästi, tahtoi ensi alkuun unohtua miten ne liikkeet piti oikeasti tehdä ja sitten kun edistyi niin hieman muokkasi juttuja.
Voisin kuvitella että joku toimisto irma/jorma jonka suurin kehonaktivaatio harjoitus on siirtää ruho jääkaapille ei osaisi sitäkään vähää tehdä niitä.

Back
Ylös Bottom