Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä laitan sen 10 tai 15. Saapahan maksaa, jos haluaa. Harvemmin ne mitään kotona jaksaa tehdä, mutta on mukava käydä käsittelyissä. Yksityisellä kuulemma tekevät "vaikka mitä kivoja temppuja ja käsittelyitä". Ja sitte ihmetellää, kun ei auta, kun ite ei halua tehdä asian eteen mitään.
Pakko myöntää että käyttänyt fyssaria pari kertaa niin kyllähän ne pikku nitkutukset hieman turhautti mutta kun itse loi rutiinin että ennen treeniä varasi niille oman ajan niin meni ihan luonnostaan. Tehosi myös.

Itse kun kiukuttelevan polven vuoksi kävin fyssarilla niin oli hyvä että kertoja tuli riittävästi, tahtoi ensi alkuun unohtua miten ne liikkeet piti oikeasti tehdä ja sitten kun edistyi niin hieman muokkasi juttuja.
Voisin kuvitella että joku toimisto irma/jorma jonka suurin kehonaktivaatio harjoitus on siirtää ruho jääkaapille ei osaisi sitäkään vähää tehdä niitä.

Juuri niin että riittävästi, mutta se että "sinä tarvit nyt 6 kertaa", kattokoon se fyssari montako kertaa tarttee, kun näkee miten edistymistä tapahtuu ja onko ihminen motorisesti täysin idiootti.

Käsittääkseni juuri sen mitä vokot himiöi.

e: jaanoeisitte

Messutaloista tuli mieleen, kaveri rakensi ja antoi ohjeen "älä helvetissä rakenna messutaloa". Kuulema myös hinnat mitä lehdissä messutaloilla on saa kertoa kahdella tai kolmessa että päästään todellisiin kuluihin.

Revennyt rintalihas kun kiinnitettiin, niin sen perään määrättin fyssarikäyntejä, en muista enää montako kertaa, mutta se oli hyvä setti ja fyssari vaikutti olevan oikeasti kartalla asioista.. Oli kohtuullisen hakusassa kaikki liikeradat yms. ihan normitoiminta toisen käden / olkapään kanssa, kun kantosidettä taisi joutua pitää jotain 6vkoa tjsp., mutta ihan toimiva peli vaikutti tulevan. Tein toki säntillisesti kaikki vitkutuksetkin himassa alusta alkaen, vaikka aina ei itse osannut arvioidakaan, mitä järkeä niissä oli.

Sen jälkeen oon käynyt pienien selkäjumien vuoksi toisella fyssarilla, kun ko. palvelut tulivat työnantajan työterveyshuollon mukana, niin ihan yhtä tyhjän kanssa. Rupes menemään paikan päällä siihen, että kumpikaan ei oikein tiennyt, mitä siellä ois pitänyt tehdä, niin loppui siihen. Jotain liikkuvuusjuttuja taidettiin vähän yrittää katsoa ja jotain paikkoja vähän hierottiin auki.

Messutaloista tuli mieleen, kaveri rakensi ja antoi ohjeen "älä helvetissä rakenna messutaloa". Kuulema myös hinnat mitä lehdissä messutaloilla on saa kertoa kahdella tai kolmessa että päästään todellisiin kuluihin.

Ja messutalot on rakennettu varmasti jumalattoman kiireellisellä aikataululla.

#hosumalla

Pakko myöntää että käyttänyt fyssaria pari kertaa niin kyllähän ne pikku nitkutukset hieman turhautti mutta kun itse loi rutiinin että ennen treeniä varasi niille oman ajan niin meni ihan luonnostaan. Tehosi myös.
Mä ajattelin tehdä pikkunitkutuksia päivittäin kotona netflixiä katsellessa, kun salilla ei jotenkin malta.
Miehen kanssa voidaan nitkutella yhdessä kun molemmilla olkapää romuna. Tosin, itse asiassa mun olkapää voi olla jo terve ennen kuin näen miestäni 3 viikon päästä. Itkenkö vai nauranko. :unsure:

Olisihan se näppärä.

Mutta assy+happi jos on saatavilla, niin silläkin pääsee pitkälle. Tai edes jokin kaasutoho.

Näissä tosin joutuu aina ottaan huomioon sen turhan lämmön, että mitä käristää siinä samalla. Tosin assy+happi kombinaatiolla saa kyllä tarpeeksi pistemäisen, jotein ei leviä kauheaa häntää ympäriinsä.
Laitetaan vielä tunnelmakuva kun oli ahtimen turbiinipesä juuttunut

20180731-091256.jpg

Juuri niin että riittävästi, mutta se että "sinä tarvit nyt 6 kertaa", kattokoon se fyssari montako kertaa tarttee, kun näkee miten edistymistä tapahtuu ja onko ihminen motorisesti täysin idiootti.

Olen kuullut termin "motorisesti tyhmä" Kuka arvaa kyseisen termin käyttäjän erikoisalan?:unsure:

Back
Ylös Bottom