On kyllä hyvä tunne olla kotona.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttää kovasti Pripolin lattialta.Minä vietän päätöntä etäpäivää Aki Kaurismäki-henkisessä sivukonttorissa nurkassa. Varsinainen pöytä mulla on pks. Mutta tänne on 250km lyhempi matka, eikä tarvi nappipaitaa eikä pikkutakkia.
katso liitettä 160612
piereskelyä
Aivopieruja aiheuttaa terveyden edistämisen lähestymistopojen soveltaminen.
Kylläpäs pamahti taas vitutuskäyrä kattoon, kiitos funktionaalisen lääketieteen.
Ainakin siinä vaiheessa, kun lytätään lääketiede täysin.Lyhennettynä FuuLaa?
Näyttää kovasti Pripolin lattialta.
E. Deja Vu, onkohan tää keskustelu jo käyty?
| Juma | ||||||
| Tällähän | ||||||
| Voi | Tehdä | |||||
| Tuli vahingossa tämä. | Taulukon. |
Panisin
Tällä perällä yks rakennustarkastaja (nainen), siirtyny sittemmin muihin hommiin, oli vakaasti sitä mieltä, että kun kaavassa rakennusala alkaa 4m tien puoleisesta rajasta, tulee julkisivu ehdottomasti sijoittaa siihen, eikä yhtään kauemmas. Meinasi myös, ettei rinnetalon kellarin ylärinteen puoleista huonetta voi merkata varastoksi, koska sen voi myöhemmin muuttaa makuuhuoneeksi, vaikkei sinne voikaan edes laittaa huoneessa vaadittavaa ikkunaa... Jne...Olipas taas päivä.
Jokseenkin vituttaa kun virkavastuulla toimivat ihmiset vain heittää jonkin asian että heidän kantansa on se ja se.
Vedin yhdestä tälläisestä herneet sieraimeen ja sanoin että tosta teet kirjallisen minulle ja sen jälkeen se paperi käy joka helvetin paikan läpi mihin voi valittaa niin parin tunnin päästä soitti hänen alainen ja tämä päättävä henkilö olikin "tarkistanut asioita" ja kanta olikin muuttunut.
Tuumasin että ei se mene noin että ollaan jotain vitun tuuliviirejä kun ihminen tietää oikeutensa.
No tämä ihminen täytteleekin ihan helvetin pitkään jos jonkinlaista lomaketta ja vastinetta koska mulla alkaa perjantaina loma ja voi olla ihan vitun varma että oli viimeinen kerta kun heittelee mielipiteitään ilman vastuuta.