Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ahidistusmasennusummetus

#lihavaolo

Huomenna muuntautumien kuntapuolen tunarista kaikkien alojen asiJantuntijaksi. Puolipäivää roolileikkiä ja loppuviikko piereskelyä soffalla.

Nämä kolme raaka-ainetta kun yhdistää niin ei voi mennä vikaan:

1570633035883.webp

Olipas taas päivä.
Jokseenkin vituttaa kun virkavastuulla toimivat ihmiset vain heittää jonkin asian että heidän kantansa on se ja se.
Vedin yhdestä tälläisestä herneet sieraimeen ja sanoin että tosta teet kirjallisen minulle ja sen jälkeen se paperi käy joka helvetin paikan läpi mihin voi valittaa niin parin tunnin päästä soitti hänen alainen ja tämä päättävä henkilö olikin "tarkistanut asioita" ja kanta olikin muuttunut.
Tuumasin että ei se mene noin että ollaan jotain vitun tuuliviirejä kun ihminen tietää oikeutensa.
No tämä ihminen täytteleekin ihan helvetin pitkään jos jonkinlaista lomaketta ja vastinetta koska mulla alkaa perjantaina loma ja voi olla ihan vitun varma että oli viimeinen kerta kun heittelee mielipiteitään ilman vastuuta.

Piti oikein googlettaa ja vaikutti keinolle ottaa ns. rahat pois.

Ja asiaan: Siikkerin auton katolla nähty äskettäin putki, väritys mattavihreä ja roikkui lappu jossa luki "DEAKTIVOITU".

Oli kyllä pimeää jo lähtiessä, joten saattoi olla viereisen ruudun Valtra. En ole varma.

Olipas taas päivä.
Jokseenkin vituttaa kun virkavastuulla toimivat ihmiset vain heittää jonkin asian että heidän kantansa on se ja se.
Vedin yhdestä tälläisestä herneet sieraimeen ja sanoin että tosta teet kirjallisen minulle ja sen jälkeen se paperi käy joka helvetin paikan läpi mihin voi valittaa niin parin tunnin päästä soitti hänen alainen ja tämä päättävä henkilö olikin "tarkistanut asioita" ja kanta olikin muuttunut.
Tuumasin että ei se mene noin että ollaan jotain vitun tuuliviirejä kun ihminen tietää oikeutensa.
No tämä ihminen täytteleekin ihan helvetin pitkään jos jonkinlaista lomaketta ja vastinetta koska mulla alkaa perjantaina loma ja voi olla ihan vitun varma että oli viimeinen kerta kun heittelee mielipiteitään ilman vastuuta.
Tällä perällä yks rakennustarkastaja (nainen), siirtyny sittemmin muihin hommiin, oli vakaasti sitä mieltä, että kun kaavassa rakennusala alkaa 4m tien puoleisesta rajasta, tulee julkisivu ehdottomasti sijoittaa siihen, eikä yhtään kauemmas. Meinasi myös, ettei rinnetalon kellarin ylärinteen puoleista huonetta voi merkata varastoksi, koska sen voi myöhemmin muuttaa makuuhuoneeksi, vaikkei sinne voikaan edes laittaa huoneessa vaadittavaa ikkunaa... Jne...

Back
Ylös Bottom