Mittasitko itse itsesi?
Näyttää vahvasti muutaman vuosikymmenen vanhalta kouluterveydenhuollon mitalta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mittasitko itse itsesi?
Itse osasin! Koululla hieman rauhallisempaa tänään.Mittasitko itse itsesi?
Lienee urbaanilegenda, mutta ainaki yks kaveri taannoin vakuuttavasti tarinoi, että ois ollu vierestä kuulemassa.Ei oo pakko laittaa kaikkia rahoja kerralla.
Itse osasin! Koululla hieman rauhallisempaa tänään.
Varmasti motivoi tehrä duunii... Ihan kuitenkin täysiä viikkoja teet ja jos niin miten on noin heikko pallka tilanne?Minä sain eilen toimeentulotukea miltei 300€!!Eipä ihme, että elo tuntui niukalta, kun jopa virallisten Kela-laskelmien mukaan olin selvästi taloudellisesti puutteellisessa tilanteessa.
Kylläpä nyt on kepeä askel lompsutella kohti duunipaikkaa.
Hyvää työpäivää kaikille!

Varmasti motivoi tehrä duunii... Ihan kuitenkin täysiä viikkoja teet ja jos niin miten on noin heikko pallka tilanne?
Itelläki on aina rahat loppu, mut se on seurausta huonoista valinnoista historiassa. Tai niin se kai köyhän elämä aina on. Jos ei omien valintojen, ni vanhempien. Mulla sekä että. Itte mokannu liian monta kertaa raha-asioissa ja kaupan päälle nollista lähdetty.
Kivat työkaverit, lähipomo ok, hassuja potilaita - joten mieluusti siellä käyn, vaikka taloudellisesti olisin suurinpiirtein samoissa lukemissa ihan vaan jättäytymällä työkyvyttömäksi kokonaan.Laskin muuten, kahvihuoneen pöydällä 7 pussia/pakettia erilaisia keksejä.
Mielisairaita autoja, olis kiva ajaa tommoista edes kerran.![]()
Juha Kankkunen kertoo B-ryhmän rallihirmuistaan – ajoi uskomattoman testin mäkisellä reitillä kaasu pohjassa: ”Voima ei loppunut koskaan”
Juha Kankkunen kertoo omistamiensa B-ryhmän superautojen huimasta suorituskyvystä ja niihin liittyneistä suurista vaaroista.www.is.fi
Juuvittu, kankkusjussilla on tallissaan T16, S4 ja S1
![]()
Päätöntä hommaa tämä töihin meno.
Itse meinasin kysyä onko herr doctor alkanut tekemään sivuhommina velanperintää tai torpedo hommia.Kun ei näy pää, niin oletetaan että kalju. +nahkatakki +maiharit. Äijähän potkii pari mummoa matkalla töihin. Ja korjaa ne sitten töissä.
EI ei ei ei!!! Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka valitsee niistä mielettömistä keksivalikoimista JAFFA-KEKSIT! Siellä olis vaikka mitä Marianne-dominoja, Fasu-paloja ja jättimäisiä chocolatechip-cookieseja. Ja sitten joku valitsee Jaffat tai Marie-keksit.Minä vien tänään Jaffa-keksejä!
Mitä vikaa Budapesteissä? Mun lemppareita!EI ei ei ei!!! Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka valitsee niistä mielettömistä keksivalikoimista JAFFA-KEKSIT! Siellä olis vaikka mitä Marianne-dominoja, Fasu-paloja ja jättimäisiä chocolatechip-cookieseja. Ja sitten joku valitsee Jaffat tai Marie-keksit.
Vähän sama kun joulukonvehdiksi valitsee Juliat tai ne Budapestit.![]()