Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarjoili hymyt mulle naapuruston maastoajoneuvosankari, kun tässä päättyvän tien päässä sillä parkkipaikka ja joku olikin parkkerannut väärin toisellekin puolelle katua. No eihän siitä välistä pikkuhummeri mahdu kun on leveä kuin prkl. Siinä sitten tööttäili pitkiä raivotööttejä 15min, mutta ultramaastokykyinen armyvehje joutui palaamaan lähtöruutuun kun ei kyennyt etenemään.

Iltaruoaksi vain 1/2. Melt. Juusto-oreganoleipään. Ei maissia (miksi hemmetissä sitä edes tarjotaan rehuissa). Tulinen, Southwest ja oregano.
Erittäin hyvät valinnat, mutta oregano pois lousta, niin olisi oma tilaus.

Tosin, yleensä aina kokonainen.

Eikö nuo asiakiekkoja ole molemmat. Ihan vastaavilla en oo tainnu koskaan heittää, mutta itsellä ykkösputterina nyt Aviar3. Avery Jenkins tiipparikin löytyy, mutta se on vähän vakaan puoleinen normiolosuhteissa heittämiseen, ja parhaiten omaan käteen tuntuu sopivan väylädrivereista Latituden Opto Saint. Tuo lentää pitkään ja suoraan meitsinkin rimpulakäsillä.

Sais tää prkleen sade lakata, niin pääsis heittämään jonkun kunnon radan...

Aviar driver on kait aika samanlainen ku Aviar3, pikkasen flätimpi ja vakaampi?. Mutta on hyvä kiekko, puttaukseen ja avaukseen. Heitin sillä kaikki <60m heitot. Sai kiskoa täysillä ja suoraan lensi. Ite puttaan tällä hetkellä Latitude Zero Hard Daggerilla. Siihen vaan tullut nyt jo isoja koloja, ei taida olla kestävä kiekko, mut vielä ainakin lentää hienosti.

Mulla on kans latituden opto saint, mut sillä tulee heitettyä pelkästään kämmenellä. Jotenkin toimii mun kämmeneen. Liitää 100m helposti. Rystyllä heitän teebird3 suorat ja hysset. Sidewinder antsaan. Midareista mako3 suoriin ja Panther antsaan. Toki bägistä lötyy dessut ja bossit, mutta ei mulla oo kättä niihin.

Yks erikoiskiekko mulla on champion roadrunner. Hommasin koska halusin heittää rollereita. Mut en saa kääntymään sitä yhtään yli, lentää 120m suoraan laakaa. Siitä tulikin mun tärkein kiekko jos pitää saada suoraan ja pitkälle.

Korvapuustipäivä

Kuulin tästä. Jäi epäselväksi tarkoitetaanko pullaa vai litsaria/tillikkaa? Pitää selvittää että vienkö sihteerille pullan vai käynkö antaas pikku litsarin poskelle. (voishan sen pepullekkin, mutta sit se olis normipäivä)
Lisäks on eläintenpäivä ja mersun f1 sivun mukaan kansainvälinen kahvipäivä.

Tähän mahtuis vielä joku teema, onko ideoita?

Aviar driver on kait aika samanlainen ku Aviar3, pikkasen flätimpi ja vakaampi?. Mutta on hyvä kiekko, puttaukseen ja avaukseen. Heitin sillä kaikki <60m heitot. Sai kiskoa täysillä ja suoraan lensi. Ite puttaan tällä hetkellä Latitude Zero Hard Daggerilla. Siihen vaan tullut nyt jo isoja koloja, ei taida olla kestävä kiekko, mut vielä ainakin lentää hienosti.

Mulla on kans latituden opto saint, mut sillä tulee heitettyä pelkästään kämmenellä. Jotenkin toimii mun kämmeneen. Liitää 100m helposti. Rystyllä heitän teebird3 suorat ja hysset. Sidewinder antsaan. Midareista mako3 suoriin ja Panther antsaan. Toki bägistä lötyy dessut ja bossit, mutta ei mulla oo kättä niihin.

Yks erikoiskiekko mulla on champion roadrunner. Hommasin koska halusin heittää rollereita. Mut en saa kääntymään sitä yhtään yli, lentää 120m suoraan laakaa. Siitä tulikin mun tärkein kiekko jos pitää saada suoraan ja pitkälle.
Voi olla, että nuo aviarit on joo aika samaa kastia. Sulla on varmaan tekniikka jonkin matkaa paremmassa jamassa kuin mulla. Itellä vaikeuksia saada lentään puttereita kunnolla ja pitkään. Pitäs käydä hakeen Innovan Nova heittoputteriksi ja reenaamista varten. Se on siihen ilm. pirun hyvä.

Mako3 itelläkin star-muovilla. Pirun hyvä midari ja jos jollekin aloittelijalle pitäs kiekkoa suositella, niin tuohan on ihan ehdoton. Lisäksi löytyy Discraftin P.McBeth Buzzz, Innovan Roc3 ja Prodigyn M1. Nuo jostain syystä tuntuu mukavalta foreen, ja pari jälkimmäistä, jos pitää saada vähän reippaampaa feidiä makoon nähden. Makohan taas on ihan ehdoton kiekko suoriin. Toinen, mikä toimii itelle suoriin, on Innovan Leopard.

Heh, tuosta flippaamisesta, niin kehitin loppukesästä jonkun tekniikkavirheen, että periaatteessa vähän vakaammatkin driverit kääntyi yli, kun heitti kovaa. Että itellä ei tota ongelmaa ole :D Enemmänkin joutuu keskittymään siihen, että saattaa joko suoraan tai vähän yläviistoon, jos koittaa heittää oikeasti kovaa. Mutta nää palautuu siihen, että pitäs reenata niillä puttereilla, että sais tekniikkaa kuntoon.

Itelläkin on pari dessua käynyt, mutta eipä niitä oikein pitkiin heittoihin saa käytettyä, kun käsi riitä. Felonia käytän suht säännöllisesti, jos tarttee tosi tiukkaa feidiä.

Viimeksi muokattu:
Voi olla, että nuo aviarit on joo aika samaa kastia. Sulla on varmaan tekniikka jonkin matkaa paremmassa jamassa kuin mulla. Itellä vaikeuksia saada lentään puttereita kunnolla ja pitkään. Pitäs käydä hakeen Innovan Nova heittoputteriksi ja reenaamista varten. Se on siihen ilm. pirun hyvä.

Mulla on xt nova myös. Lentää hyvin, mutta grippi on jotenkin korkea ja terävä, että mulla jää helposti käteen. Siksi tykästyin aviar driveriin kun irtoaa paremmin kädestä. Tänä kesänä mulla parantunu heitto valovuodella. Sekä rysty että kämmen. Kuitenkin 10 vuotta heittäny (pois lukien 3v tauko). Kävin parin "ammattilaisen" kanssa heittämässä ja ihan pienillä jutuilla sai korjattua heittoa. Tietysti vähän vaikuttaa harjoittelu kun muutin keväällä kämppään missä on tiluksia :D on tullut kesä puttailtua harvase päivä ja toisinaan vienyt korin 100m päähän ja heitellyt takapihalta sinne.

Back
Ylös Bottom