Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Läpällähän tuo oli heitetty ja lähinnä meinasin nyt tilannetta, että taustalla olis polvi, vatsa jne. auki, mutta siis jos nyt tarttuu tuohon vielä, niin jättäisin itse kyllä kuvaamatta joka tapauksessa, jos samassa huoneessa on leikattava potilas. Ihan jonkin asteisen ammattimaisuuden nimissä.Kyllä noita porukalla näkyy, eikai siinä niin kauan kun potilasta näy.
Läpällähän tuo oli heitetty ja lähinnä meinasin nyt tilannetta, että taustalla olis polvi, vatsa jne. auki, mutta siis jos nyt tarttuu tuohon vielä, niin jättäisin itse kyllä kuvaamatta joka tapauksessa, jos samassa huoneessa on leikattava potilas. Ihan jonkin asteisen ammattimaisuuden nimissä.
Läpällähän tuo oli heitetty ja lähinnä meinasin nyt tilannetta, että taustalla olis polvi, vatsa jne. auki, mutta siis jos nyt tarttuu tuohon vielä, niin jättäisin itse kyllä kuvaamatta joka tapauksessa, jos samassa huoneessa on leikattava potilas. Ihan jonkin asteisen ammattimaisuuden nimissä.
Ei tosin kovin kauas tartte lähteä operaatioon, niin tämäkin on mahdollistaKyllä niitäkin kuvia on, lähinnä mielenkiintoisista tapauksista tai anatomisista variaatioista, niitä ei kyllä näytetä julkisesti.. Tosin kyllä potilaatkin usein toivoo kuvia niistä haavoista (ei yleensä oteta), tai jos kykenevät niin ottavat itse.
e: ymmärsin kyllä läpän
Ei tosin kovin kauas tartte lähteä operaatioon, niin tämäkin on mahdollista
![]()
Nurses take selfies with dying patients
Russian nurses keep jobs despite mocking ill people on social media.www.nzherald.co.nz
Tänään ilmestyi The Luettelo, paljon on taas täysin turhaa roinaa kaupan...eli het aamusta sinne.Näyttää vahvasti siltä, että jää munkit syömäti.
On pakollista osallistumista pahasti samoina päivinä.
Mutta, kuva tunnelmasta kelpaa aina.
Sais olla yksittäisenä myynnissä, kuten joskus on ollut. Tosin, lienee ollut hinnoissaan, kun joku aina tietää arvon.
Ja muutama kuva tullut lisää.Tänään ilmestyi The Luettelo, paljon on taas täysin turhaa roinaa kaupan...eli het aamusta sinne.
Sääennuste lupailee ihan hyvää. Paras vaihtoehto tietysti se nollan tuntumassa ja räntäsadetta kera navakan tuulen. Pistää hinnat kohdalleen.
Näyttää siltä että menen paikalle molempina päivinä, parikymmentä mielenkiintoista kohdetta kirjasin muistikirjaan luettelosta.Ja muutama kuva tullut lisää.
Jos olisi aika pystyttää torppa, niin Sisu Kiwa:n puomilla voisi olla huutojen arvoinen.
Ei kuulosta pahalle hinnalle.Ja niitä Kempin puikkohitsejä on taas tarjolla. Jos niitä tälläkin kertaa saa 5e/kpl niin ostan vaikka pakkiksen kunteille joululahjaksi.
Jos saat 5€ puikkohitsin, niin tänne. G-Wagenista voin maksaa 20€Ja niitä Kempin puikkohitsejä on taas tarjolla. Jos niitä tälläkin kertaa saa 5e/kpl niin ostan vaikka pakkiksen kunteille joululahjaksi.