Iltaruoaksi vain 1/2. Melt. Juusto-oreganoleipään. Ei maissia (miksi hemmetissä sitä edes tarjotaan rehuissa). Tulinen, Southwest ja oregano.Taitaa olla ottanut kokonaisen subin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iltaruoaksi vain 1/2. Melt. Juusto-oreganoleipään. Ei maissia (miksi hemmetissä sitä edes tarjotaan rehuissa). Tulinen, Southwest ja oregano.Taitaa olla ottanut kokonaisen subin.
Tohtorilla on mutkassa ohjelmaa
Tohtorilla on mutkassa ohjelmaa
View: https://www.instagram.com/p/B3J-EWpgFkF/?igshid=1d05pnpnpgqf6
Ja hienot ajohanskat
Oli oli.Eikö tuo ollut ihan näpeissä?
Erittäin hyvät valinnat, mutta oregano pois lousta, niin olisi oma tilaus.Iltaruoaksi vain 1/2. Melt. Juusto-oreganoleipään. Ei maissia (miksi hemmetissä sitä edes tarjotaan rehuissa). Tulinen, Southwest ja oregano.
Eikö nuo asiakiekkoja ole molemmat. Ihan vastaavilla en oo tainnu koskaan heittää, mutta itsellä ykkösputterina nyt Aviar3. Avery Jenkins tiipparikin löytyy, mutta se on vähän vakaan puoleinen normiolosuhteissa heittämiseen, ja parhaiten omaan käteen tuntuu sopivan väylädrivereista Latituden Opto Saint. Tuo lentää pitkään ja suoraan meitsinkin rimpulakäsillä.
Sais tää prkleen sade lakata, niin pääsis heittämään jonkun kunnon radan...
Joo, ehdottomasti. Nyt piti vaan saada jääkaappiakin vähän siivotuksi, niin joutui himmaamaan subin suhteen.Tosin, yleensä aina kokonainen.
KorvapuustipäiväMunkkipäivä.
Korvapuustipäivä
Voi olla, että nuo aviarit on joo aika samaa kastia. Sulla on varmaan tekniikka jonkin matkaa paremmassa jamassa kuin mulla. Itellä vaikeuksia saada lentään puttereita kunnolla ja pitkään. Pitäs käydä hakeen Innovan Nova heittoputteriksi ja reenaamista varten. Se on siihen ilm. pirun hyvä.Aviar driver on kait aika samanlainen ku Aviar3, pikkasen flätimpi ja vakaampi?. Mutta on hyvä kiekko, puttaukseen ja avaukseen. Heitin sillä kaikki <60m heitot. Sai kiskoa täysillä ja suoraan lensi. Ite puttaan tällä hetkellä Latitude Zero Hard Daggerilla. Siihen vaan tullut nyt jo isoja koloja, ei taida olla kestävä kiekko, mut vielä ainakin lentää hienosti.
Mulla on kans latituden opto saint, mut sillä tulee heitettyä pelkästään kämmenellä. Jotenkin toimii mun kämmeneen. Liitää 100m helposti. Rystyllä heitän teebird3 suorat ja hysset. Sidewinder antsaan. Midareista mako3 suoriin ja Panther antsaan. Toki bägistä lötyy dessut ja bossit, mutta ei mulla oo kättä niihin.
Yks erikoiskiekko mulla on champion roadrunner. Hommasin koska halusin heittää rollereita. Mut en saa kääntymään sitä yhtään yli, lentää 120m suoraan laakaa. Siitä tulikin mun tärkein kiekko jos pitää saada suoraan ja pitkälle.
Voi olla, että nuo aviarit on joo aika samaa kastia. Sulla on varmaan tekniikka jonkin matkaa paremmassa jamassa kuin mulla. Itellä vaikeuksia saada lentään puttereita kunnolla ja pitkään. Pitäs käydä hakeen Innovan Nova heittoputteriksi ja reenaamista varten. Se on siihen ilm. pirun hyvä.