Kikkeli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs muukaan. Ei ainakaan pimppi.Kikkeli
Piti tää uus alusta korkata jollain järkevällä viestillä.Mikäs muukaan. Ei ainakaan pimppi.
9/10Piti tää uus alusta korkata jollain järkevällä viestillä.
E. Mielestäni onnistuin kiitettävästi.
Entä jos ei halua olla töissä?
Sama. Oon v*ttuillessani veikannu väärillä numeroilla tähän saakka, mutta ens viikonlopuksi oikeat.Siksi lotto joka vkl.
Sama. Oon v*ttuillessani veikannu väärillä numeroilla tähän saakka, mutta ens viikonlopuksi oikeat.
Pystyn elämään kristillisen tasajaon kanssa ensi viikon potissa.Ai sullakin ollu väärät numerot. Oon kans kattonu oikeet seuraavalle vkl.
Plan A on voittaa riittävästi lotossa. Plan B on tehdä työkseen sitä mistä tykkää ja elää sillä ja siinä sivussa kerätä sijoituspottia ettei tarvis tehdä töitä. Plan C on tehdä mitätahansa paskaa työkseen ja elää sillä ja siinä sivussa kerätä sijoituspottia ettei tarvis tehdä töitä.
C:ssä mennään.
joko selvisi?Yyteet loppuu tänään, katsotaan tarvitseeko tulla huomenna työpisteelle.
Kokeiles tolla (täysillä tietenkin):Joku meinaa tulla kyllä aseineen ylhäältä alaspäin.
Ei vaikuta tykkäävän piano covereista.
joko selvisi?