Jumalauta!
Tulikomentoja!
Tulikomentoja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka muistaa lärvin perusteella, missä sarjassa tämä näyttelijä oli muutaman jakson ajan? Ei pitäisi olla liian vaikea.
http://www.gstatic.com/tv/thumb/persons/165470/165470_v9_bb.jpg
Näyttäisi nykyään olevan jonkin sortin muusikko. Puoliasiallista kitarapoppia kuulostaa olevan musiikkinsa.
Heh, tarkoitus oli "testata" muistia, mutta ketään ei toki voi estää googlaamasta :D Ite törmäsin tosiaan tuon musiikkiin, niin tuli mieleen.Ainakin frendeissä.
e: googlen kuvahaku siis tarjosi bonnie sommervilleä, voitte itse kuuklata loput
tarkoitus oli "testata" muistia
^ nätti suukkohymiöhän se. Punastuin vähän, mutta varmaan vaan eilistä kännipunaa.
Olen syönyt kaksi päivää kaalilaatikkoa. Onneksi sitä on vielä huomiselle. #prööt
Siitä se lähtee turpoomaanMua pisti amppari tänään, osasi valita oikean kohdan nimittäin hauiksen![]()
Poista kipu, jätä turvotus?Mua pisti amppari tänään, osasi valita oikean kohdan nimittäin hauiksen![]()
rannalta olin lähdössä niin pitikin palata takaisinPoista kipu, jätä turvotus?

Ei oo pakko jos ei haluu, olis kuitenkin suotavaa.Entä jos ei halua olla töissä?
Entä jos ei halua olla töissä?