Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kylläpä nukutti. Piti herätä aikaisin ja olla läppärin ja nyrkin välissä koko päivä. Nyt onkin hieman lyhyempi päivä.

Minä parin vuoden päästä. homo_computerus.webp

Sama. Oon v*ttuillessani veikannu väärillä numeroilla tähän saakka, mutta ens viikonlopuksi oikeat.

Ai sullakin ollu väärät numerot. Oon kans kattonu oikeet seuraavalle vkl.
Plan A on voittaa riittävästi lotossa. Plan B on tehdä työkseen sitä mistä tykkää ja elää sillä ja siinä sivussa kerätä sijoituspottia ettei tarvis tehdä töitä. Plan C on tehdä mitätahansa paskaa työkseen ja elää sillä ja siinä sivussa kerätä sijoituspottia ettei tarvis tehdä töitä.

C:ssä mennään.

Ai sullakin ollu väärät numerot. Oon kans kattonu oikeet seuraavalle vkl.
Plan A on voittaa riittävästi lotossa. Plan B on tehdä työkseen sitä mistä tykkää ja elää sillä ja siinä sivussa kerätä sijoituspottia ettei tarvis tehdä töitä. Plan C on tehdä mitätahansa paskaa työkseen ja elää sillä ja siinä sivussa kerätä sijoituspottia ettei tarvis tehdä töitä.

C:ssä mennään.
Pystyn elämään kristillisen tasajaon kanssa ensi viikon potissa.

Ite varmaan matkalla jonnekin B:n suuntaan. Toimenkuva on ollut jonkin aikaa jo kohtuullisen ok (toki kun työnantaja vaihtuu ensi viikolla, niin voihan uudet duunit olla hirveää paskaa), mutta palkkakehityksen kanssa riittää vähän vielä hommaa, että sais jäämään kunnolla säästöön. Kun hupibudjettia pitäs kuitenkin olla myös riittävästi.

Minä suuntaan parhaillaan urani huipulle. Tie on pitkä ja kivinen mutta toivottavasti sen arvoinen.

Silti lottoan säännöllisesti yksi tai kaksi riviä viikossa eli vain sen verran kuin olen valmis häviämään.

Joku meinaa tulla kyllä aseineen ylhäältä alaspäin.

Ei vaikuta tykkäävän piano covereista. Koitan TOOL:n tuotantoa seuraavaksi.

Edit, en siis edes soita oikeasti kovalla, vaan huomioin immiset. Mutta tuo yläkerran tapaus on kyllä suhteellisen herkkä kaikelle puuhailulle mistä lähtee melua. Välillä vähän huudatan myös tahallani tietyissä tilanteissa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se oliskin, jos lotosta voittaisi. 100 000 euroa riittäisi myös ihan vallan mainiosti. En välttämättä töitä lopettaisi, mutta voisi vähän löysemmin ottaa.

Ihan kuin en muuten olisi laiska. En minä miljoonastakaan kieltäytyisi tietenkään mutta toki vähempikin passaa.

Mun mielestä noita vapaaehtoisia lisäveroja eli lottorahoja vois suoraan osoittaa valtionvarainministeriön tilille eikä laittaa lottoon. Veikkaus on aika tehoton, kallis ja korruptoitunut varainjakosysteemi, järkevämpää olis maksaa sen ohi. Kuitenkin kulahtaneiden poliitikkojen suojatyöpaikka monopolifirmassa, näyttää, kuulostaa ja haisee juurikin siltä mitä ei missään niemessä pitäisi tukea. Poliittisin perustein sinne nousseet tyypit lahjoo hatusta vedetyin perustein ja tekee ihmisistä riippuvaisia mielivallastaan. Fiksuinta laittaa rahat suoraan hyväntekeväisyyteen jota haluaa tukea.
The lottery Is a Tax — An Inefficient, Regressive and Exploitative Tax
Lotteries: Extra tax on the poor and the stupid

Back
Ylös Bottom