Helistö
Tyhmä ämmä
Se juna on mennyt jo ajat sinne.Onko se myöhäistä vieläkään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se juna on mennyt jo ajat sinne.Onko se myöhäistä vieläkään?
No mutku ne sano, että se paranee itestään. Ehkä tarttee hakee kolmas arvio.It is normal if something is broken.
Kyyllä niitä on tullut seurattua.Oletko muuten katsonut onko noita konepajojen konkkahuutokauppoja?
Niistä voisi saada edullisesti.
Oon kuusi vuotta ajellut 2010 Maxi Caddyllä ja mitään muuta moitittavaa ei ole kuin surkeat penkit, joihin on kyllä tottunut.
Tässä kun oli vähän vaihtokuumetta, niin ei kyllä oikein mitään muita vaihtoehtoja olisi ollut kuin tuoreempi vastaava.
Kariutui sitten siihen, että ei löytynyt sopivaa automaatti-ilmastoinnilla vaan ovat idiootit tehneet noita sillä puoliautomaatti-Climatronicilla.
Sittemmin kuume vähän hellitti ja meinasin jonkun vuoden vielä sinnitellä tolla.
Konkurssihuutokauppa.fi - Konkurssipesien realisointia
Onko palstan hamsterit ostanut mitään täältä?
Jossain vaiheessa tuolla olla joku maksullinen huutopaketti joka piti ostaa tekstiviestillä tjsp. niin itse en mennyt edes takaisin sinne.
Noita highlineja on tosi vähän. Tota vähän kattellu: Volkswagen Caddy Maxi Highline 1,4 TSI 92 DSG Tila-auto 2015 - Vaihtoauto - Nettiauto
No mutku ne sano, että se paranee itestään. Ehkä tarttee hakee kolmas arvio.
Joo, ei oo kauan kun kattelin ja tuossakin on kaksi perustavaa laatua olevaa ongelmaa mulle:
- 1,4 TSI
- Climatronic
Kunnon bensakoneilla noita ei vissiin ole edes tehty, Nytkin sen vuoksi on 2.0 TDI. Ei vaan jotenkin pysty tuollaiseen alta 100 kW.
Seksihurjastelu vei Loirilta kirjan mukaan kerran jopa tajun, kun hän liukastui omaan siemennesteensä. Kirjassa kuvataan Me Naisten mukaan, miten Loiri sai selkärankaa köyristävän siemensyöksyn rakastellessaan rajusti valokuvamalli Katja Peiposen kanssa. Aktia oli edeltänyt kolmen viikon erossa olo.
Klassinen elämänkerta. Sekaan pistetty oikein kunnolla #paskapuhetta jotta myynti on taattu.Vesa-Matti Loirin seksielämä roisisti esille – MN: Sai 12-tuntisen erektion ja kypsä laulunopettaja antoi "yksityistunteja" | Helsingin Uutiset
Joo, aina kun selkärankaa köyristävä siemensyöksy lentää lattialle, meinaa liukastua siihen. Nykyään osaa valmistautua jo ja heittää esim pyyheen lattialle.
Sekoa toimintaa. Jengi ei ilmeisesti tiedä mitä mikäkin maksaa, kaupasta saa uutta tavaraa halvemmalla.Noita highlineja on tosi vähän. Tommosta vähän kattellu: Volkswagen Caddy Maxi Highline 1,4 TSI 92 DSG Tila-auto 2015 - Vaihtoauto - Nettiauto
Edit, samat penkit mitä mulla golffissa. Vitun hyvät ainakin noi highline paketissa tulevat. Ainakin mun losoperseelle.
On tullut huutokauppoja seurattua. Todennut että huutokauppa on paska kaupankäyntimuoto. Kaikki sellainen kama mikä itseä kiinnostais, hinta venyy aika kalliiksikin. Ei noista halavalla mitään järkevää saa. Kai jonkun Jalmari Ruokokosken taideteoksen persereijästä voi saada edullisesti.
Minä olen myynyt ihan kuranttia tavaraa siellä kohtuuhintaan koska pointtina ollut saada nurkat siivottua tms. eikä ole kehdannut kaatopaikalle heittää eikä hermot kestä tori.fi tms. touhuja.Sekoa toimintaa. Jengi ei ilmeisesti tiedä mitä mikäkin maksaa, kaupasta saa uutta tavaraa halvemmalla.
Joskus harvoin voi tietysti tuuri käydä ja saa kuuden tonnin rengassarjan hintaan 130e.
Höpöhöpö, mä sulle junat näytän.Se juna on mennyt jo ajat sinne.
No nyt selvisi mihin ne EM-lehden vuosikerrat meni.Minä olen myynyt ihan kuranttia tavaraa siellä kohtuuhintaan koska pointtina ollut saada nurkat siivottua tms. eikä ole kehdannut kaatopaikalle heittää eikä hermot kestä tori.fi tms. touhuja.
Tiedätkö miksi naisilla on tissit?Palkallinen. Kahvi toimii.
Oman kokemuksen perusteella ennakoimaan kiukkupäiviä.Tiedätkö miksi naisilla on tissit?