En sentään ole kuten eräs suolistoneuvos, joka on ainoa tuntemani lääkäri joka päätyi lääkärikouluun VAHINGOSSA.
Miten tämä onnistuu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En sentään ole kuten eräs suolistoneuvos, joka on ainoa tuntemani lääkäri joka päätyi lääkärikouluun VAHINGOSSA.
Du rechts so gut
iche jetzt schlafen gehen
Viinapullo. Tässä tapauksessa kai viinipullo.
Olisin ostanut.Ei kukaan sellaisia osta niin romuna sai muutaman euron.
Ainahan se on sama juttu kun tarpeet ei vaan kohtaa.Olisin ostanut.
Käteisellä.
Miten tämä onnistuu?
Minuakin kiinnostaa miten tämä oikein on tapahtunut?
Onko se myöhäistä vieläkään?Olisinpa minä niin fiksu, että olisi ollut asiaa lääkiksen pääsykokeisiin. Vaan enpä ole.
Kyseinen ihminen oli aiemman koulutuksensa pohjalta harkinnut että alkaa vetämään valmennuskursseja. Taustaselvittelynä hän meni kokeeseen selvittämään mitä siellä kysellään ja miten valmentaa. Ja vahingossa sitten pääsi sisään.
Onko se myöhäistä vieläkään?
Olen olettanut, että lääketieteellisen pääsykokeihin sisältyisi psykologin haastattelu. Vai sisältyykö?
Mun reilu vuosi sitten repsahtanut kalvosin on edelleen vaan asentokipeä ja huono. Fyssarilla on rampattu ja jumppaa puskettu.e: oli muuten kummallinen kiertäjäkalavosimen repiämä tänään skoopin edessä.
En tiedä onko Photoshopattu rankasti, mutta aika silokasvoinen 47-vuotias noissa kuvissa.
En tiedä onko Photoshopattu rankasti, mutta aika silokasvoinen 47-vuotias noissa kuvissa.
Mun reilu vuosi sitten repsahtanut kalvosin on edelleen vaan asentokipeä ja huono. Fyssarilla on rampattu ja jumppaa puskettu.
Dear Eki, is this normal?
Käy hakemassa pois vaan. Ei se tilanne tuosta enää toisella volkkarilla voi pahemmaksi muuttua.Mitä jos hakisin golffin rinnalle kakkosautoks lessubussin? Eli caddy maxin. Mihin muuhun autoon tunkisin kolme koiraa, häkin, lastenvaunut + ihimisiä? Jäsen @Heatseeker ?
Tietysti 2nd facelift eli 2015 uudempi ja highline pakollinen (aktiiviset vakkarit + muut apustimet ja alcantrapenkit hyvällä sivutuella). Toihan on ihan tyylikkään näkönen ja hyvin varusteltu. En keksi parempaakaan mallia missä vitusti tilaa, ok varusteet ja hinta maltillinen.
Bonuksena että ei ainakaan oo naapurit kateellisia kun pihassa olis golffi ja caddy.
Pitäis olla yhteyksiä johonkin nosturifirmaan, niillä varmaan menee vanhoja rakseja hylkyyn tasaiseen tahtiin.Ainahan se on sama juttu kun tarpeet ei vaan kohtaa.
Nekin oli jo aikaa sitten ostettu yhdestä isommasta firmasta juuri sen takia kun oli mennyt päiväykset yli ja noissa ne on turhankin tarkkoja.
Itsellä sitten vaikka kuinka ja kauan nosturikäytössä mutta kun taisi painaa jtn.50kg niin eipä niitä oikein muualla sitten tarvinnut ja nyt on jotain pikkuketjuja jos joskus jotain trukilla vaikka nostelee.
volkkarilla voi pahemmaksi muuttua