Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saa nähdä suolasinko jo valmiiksi poikien asuntohaaveet. Jotain riehuivat rapun edessä ja näin kun välittäjä tuli hetken päästä. Tiesin mikä kämppä ois tyhjänä ja suoraan omistajalle soitto, että harkitse vielä. :ROFLMAO:

Ei ole helppoa, kun kyttääjä syö, juo ja lukee ikkunan ääressä.

Minun onkin pitänyt kysyä, että mitä täällä tapahtuu, kun pitkin viikkoa olen noita solttuja nähnyt. Tulee joko autoilla vastaan tai sitten kävelevät pyssyjen kanssa tuolla pyöräteillä. Jännittävää.

Tuli sen verran kerrointa antavia uutisia, että vetelin raivolla salilla. Nyt ihan raato ja lonkka ei tykkää.

upload_2019-9-12_20-50-13.webp

Ketjun lääkärit, miten?

Itse en yhtä onnellisessa asemassa siis kuin herr dokter. Rauta painoi tänään. Töitäkin piti tehdä ihan omin käsin päivällä, laatikotkin painoivat julmetusti. Haluaisin pumpulikauppiaaksi ja vaihtaa salin johonkin henkisempään harrastukseen.

Taisin tehdä vahingossa sarjaenkat. 167,5kgx7. Ehkä sarjaenkka, luultavasti. Ei ole tainnut yli kutosta tulla +160kg painoilla ennen.

Töitä ei juuri tullut tehty: ä. Töissä. Pomon vittuilua kuunnellessa ja esitelmöimässä. Ehkä 10 lähetettä tuli luettua.

^^ ^ Nythän hymy tuli huulille, kun mun ei tartte nostaa noin raskaita kun en jaksa, ja varsinkaan en jaksa juosta noin paljon. Eikä mulla ole edes pomoa!

Back
Ylös Bottom