Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vihdoinkin. On sitä jo odotettukin.siikkerin uusi vehje on saapunut
![]()
Siinä on mies minun makuuni! Rispekt!Joskus muuten tein burgundin pataa ja flinda punaviiniä meni sinne. Maistoin muutaman minuutin keittämisen jälkeen, kun alkoholi ei ollut vielä haihtunut pois.
Yaiks, oli jotain aivan järkyttävän makuista. Mutta hyvää siitä loppujen lopuksi tuli. Alkoholilliset viinit erikseen vähintäänkin siis, ei ruoan kanssa sekasin.
Mun mielestä alkoholin maku on turhan voimakas ruoan kanssa, snapsi ennen ateriaa, viinejä on kiva napsailla aterian lomassa ja airis kohveeta jälkiruoaksi, sehän se parasta ruokailua, mutta lähinnä sen takia että juttu luistaa ja hymy naamalla hönössä lähtee ravintolasta, eikä laskun maksu tunnu ollenkaan pahalta, rahaa on. Ja kahta riemukkaampaa jos joku muu maksaa.Mut joo, mieluummin pizza ja limu kuin pizza ja kalja. Viunakset voi vetää sitten erikseen, terveydeksi.
Paras sukka maan päällä. Kestää kulutusta vuosia. Noita vinopino ja elämä luistaa.Näköjään taas kaikki normipituiset sukat kuluneet puhki.
Ei muuta kuin metsästämään kämpästä joka ikinen kyseisenlainen sukka roskiin ja hakemaan dressmannilta 16 paria samanlaisia mustia sukkia.
Muuton yhteydessä lensi 4 haaraiset 5m/10t romulavalle.Eihän muuten jäsen doownekilla ole jäänyt hallin nurkkiin pyörimään nostoketjuja joista ns leima kylmänä?
13mm ja sitä paksummat kiinnostaa.
Paras sukka maan päällä. Kestää kulutusta vuosia. Noita vinopino ja elämä luistaa.
SA M05 alussukat - Varusteleka.fi
No voi jeesus saatana.Muuton yhteydessä lensi 4 haaraiset 5m/10t romulavalle.
Eli ei oo, enää.
Höh. Silloin ei auta, ei.Ei pysty, ei kykene. Villa kutittaa niin, että pöpilään meinaa joutua. Testattu juuri noita ja ei auta pesu, ei etikkakäsittely kutinaan.
esitelmöintiä
Ei kukaan sellaisia osta niin romuna sai muutaman euron.No voi jeesus saatana.
Meni ihan kuranttia tavaraa hylkyyn.
Lavalle päätyi varmaan myös ne kahvihuoneen Erotiikan Maailmat.
en esitelmöisi teidän palkalla
onneksi en ole milloinkaan halunnut lääkäriksi
Minä onneksi olin aivan varma, että lääkäriksi en ala.