Meni hyvin 2010 vuoteen asti.Ja seki meni niinku strömssössä.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meni hyvin 2010 vuoteen asti.Ja seki meni niinku strömssössä.![]()
Meni hyvin 2010 vuoteen asti.
Ei, tämä on ortopedin syytä.Sitten joku suolistoneuvos teki temppunsa ja punoit juonen. Hankkiudut ammattiin, kamppaat suolistopellen ja sitten pilaat sen paikan minkä se sattuu murtamaan?
Ei, tämä on ortopedin syytä.
Suolistoneuvoksen temppujen jälkeen kyseenalaistin alan vahvasti. Etenkin kun osastolla ollessa oli menossa elinanatomia, GI.
Olisinpa minä niin fiksu, että olisi ollut asiaa lääkiksen pääsykokeisiin. Vaan enpä ole.
Ei sinne silti kuka tahansa hae. Jos lukee lukiossa apukoulun matikkaa niin sillä ei kovin pitkälle pötki.Ei siihen fiksu tarvinnu olla. Silloin aikoinaan riitti kun osasi mekaanisesti suorittaa fysiikan ja kemian laskuja. Ja osasi lukea ulkoa IFAn.
No okei, fiksut sai vielä siitä aineistokokeestakin pisteitä. Itsehän sain siitä melkein minimipisteet mitä voi saada.
???flinda

Olisinpa minä niin fiksu, että olisi ollut asiaa lääkiksen pääsykokeisiin. Vaan enpä ole.
Jos lukee lukiossa apukoulun matikkaa niin sillä ei
No kyllä kun noita kandeja/lääkäreitä seuraa, niin kaikenlaista pällinaamaa sinne näyttää pääsevän![]()
Ja nykyään siellä on niin nuoriakin.Nimenomaan! Kai ne rynnii jo suoraan esikoulusta lääkikseen.
Sama hoitajissakin. Saatoin potilaan naisten polille ja nuori tyttönen tuli esittelemään itsensä kätilöksiTuossa iässä ei pitäisi vielä olla tietoa muusta kuin kukista ja pörriäisistä. Olin syvästi järkyttynyt.
Viinapullo. Tässä tapauksessa kai viinipullo.
esikoulusta lääkikseen