Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kirjoitin Googleen akupunktio Tampereen kaupunki, sain yhtenä ehdotuksena psykiatria ja päihdekeskuksen.

Onko kukaan koskaan käynyt akupunktiossa, onko kyseisellä tökkimisellä tutkittuja hyötyjä mistä erottaa puoskarit osaavista kavereista, kannattaako edes yrittää vai onko Googlen tarjoama linkki oikea osoite?
Meidän huushollin yhdellä jalkapalloilijalla oli penikat tulehtuneet ja sai niihin (jalkapalloseuran oman) fyssarin antamaa akupunktiota. Auttoi.

Aj3.gif

Niin siis pointti taisi olla, että tuo ei taida olla mopo ja jutussakin puhutaan moottoripyörästä.

Oli miten oli, perseestähän tuo on. Mutta 2-pyöräisellä liikkuessa on noudatettava normaalia suurempaa varovaisuutta, vaikka säännöt sanois mitä. Osin tähän opettaa kokemus, mutta pitäis painottaa opetuksessakin.

Ach so, jossain kohden luki että mopo. Joo, kyllä tuota varovaisuutta tottakai pitää noudattaa, aina ei kannata olla oikeassa, mieluummin hengissä. Mutta jos maantielle tullaan pikkutieltä, niin aika selkeä tilanne kenen vastuulla kattella. Aika hyvin täytyy kuintenkin vetää eteen maksimaalisen väärällä hetkellä ja varsin läheltä pyörää, jos ei tuossa ole ollut mitään tehtävissä ja pyörä osunut keskelle autoa.

Sain sittenkin aikaan jotain rahaa tuottavaa työnantajani omistajille. Ei ollut pelkkää pakkikselle paskan kirjoittamista tämä päivä. Hyvillä mielin vois lähteä himaan ja yrittää samaa huomenna.

Mulla meni yksi lihas ihan vitun jumiin niin hieroja tekee myös akupunktio hoitoja. '
Tuikkas sellaisen vitullisen neulan lihakseen ja kertoi että se jotenkin laukaisee sen jännityksen niin helpottaa.
Ja niin myös helpotti, luulin että oli tulehtunut kun monta päivää oli sitä ennen kipeä mutta olikin vain joku ihme jännitys päällä.

Niin, en kerennyt editoimaan, mutta itse vedin juuri junassa juustosämpylän ja lonkeron (koff). Sämpylä kuiva ja lonkerokin vähän pahaa. Mutta ajattelin hankkiutua eroon tästä epämiellyttävästä selvänä olemisen tunteesta.

Ootko yrittäny vetää purilaista villevallattoman kanssa vai hä? Minäkin kyllä lähtökohtaisesti maitomiehiä, mutta onhan oikea olut tai viini oikean safkan kanssa mitä parhain yhdistelmä.
Mä en vain jaksa ymmärtää miksi hyvän ruuan maku pilataan viinalla?
E: siellä se selitys tulikin, junassa sämpylää.

Ja eihän nyt kai esim oluessa ole pointti se alkoholin maku vaan jokin aivan muu. Toisten suussa se maku sopii sen safkan kylkeen.

Hitto, mä kyllä tykkään tästä Cardi B:stä. Eikä haittaa, että tuo ihana Bruno on tässä fiittaamassa.

Ei mitään vihjaluja vaan ihan suoraa asiaa.

Mä en vain jaksa ymmärtää miksi hyvän ruuan maku pilataan viinalla?

Joskus muuten tein burgundin pataa ja flinda punaviiniä meni sinne. Maistoin muutaman minuutin keittämisen jälkeen, kun alkoholi ei ollut vielä haihtunut pois.
Yaiks, oli jotain aivan järkyttävän makuista. Mutta hyvää siitä loppujen lopuksi tuli. Alkoholilliset viinit erikseen vähintäänkin siis, ei ruoan kanssa sekasin.
Mun mielestä alkoholin maku on turhan voimakas ruoan kanssa, snapsi ennen ateriaa, viinejä on kiva napsailla aterian lomassa ja airis kohveeta jälkiruoaksi, sehän se parasta ruokailua, mutta lähinnä sen takia että juttu luistaa ja hymy naamalla hönössä lähtee ravintolasta, eikä laskun maksu tunnu ollenkaan pahalta, rahaa on. Ja kahta riemukkaampaa jos joku muu maksaa. :ROFLMAO: Mut joo, mieluummin pizza ja limu kuin pizza ja kalja. Viunakset voi vetää sitten erikseen, terveydeksi.

Back
Ylös Bottom