Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meidän huushollin yhdellä jalkapalloilijalla oli penikat tulehtuneet ja sai niihin (jalkapalloseuran oman) fyssarin antamaa akupunktiota. Auttoi.Kirjoitin Googleen akupunktio Tampereen kaupunki, sain yhtenä ehdotuksena psykiatria ja päihdekeskuksen.
Onko kukaan koskaan käynyt akupunktiossa, onko kyseisellä tökkimisellä tutkittuja hyötyjä mistä erottaa puoskarit osaavista kavereista, kannattaako edes yrittää vai onko Googlen tarjoama linkki oikea osoite?
Niin siis pointti taisi olla, että tuo ei taida olla mopo ja jutussakin puhutaan moottoripyörästä.
Oli miten oli, perseestähän tuo on. Mutta 2-pyöräisellä liikkuessa on noudatettava normaalia suurempaa varovaisuutta, vaikka säännöt sanois mitä. Osin tähän opettaa kokemus, mutta pitäis painottaa opetuksessakin.
Hyvin sopivat yhteen nuo tuotteet.Miehekäs kuva
Ootko yrittäny vetää purilaista villevallattoman kanssa vai hä? Minäkin kyllä lähtökohtaisesti maitomiehiä, mutta onhan oikea olut tai viini oikean safkan kanssa mitä parhain yhdistelmä.Alkoholi ruuan kanssa![]()
Mä en vain jaksa ymmärtää miksi hyvän ruuan maku pilataan viinalla?Ootko yrittäny vetää purilaista villevallattoman kanssa vai hä? Minäkin kyllä lähtökohtaisesti maitomiehiä, mutta onhan oikea olut tai viini oikean safkan kanssa mitä parhain yhdistelmä.
Viini tai ruokaan sopiva oluthan on vähän kuin suola tai pippuri. Ei mitään bulkkikaljaa tosin ruoan kanssa. Vain äärimmäisessä janossa.Mä en vain jaksa ymmärtää miksi hyvän ruuan maku pilataan viinalla?
E: siellä se selitys tulikin, junassa sämpylää.
Mä en vain jaksa ymmärtää miksi hyvän ruuan maku pilataan viinalla?