Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ohhoh. Parin vuoden päästä olis kekkerit ja olen tässä alkanut jo tiloja katselemaan.
Olispa fyfyy niin paljon, että voisi pitää sellaiset bakkanaalit, että ystävät ja sukulaiset olis viikon yltä kylläisiä ruuasta ja juomasta.

Ohhoh. Parin vuoden päästä olis kekkerit ja olen tässä alkanut jo tiloja katselemaan.
Olispa fyfyy niin paljon, että voisi pitää sellaiset bakkanaalit, että ystävät ja sukulaiset olis viikon yltä kylläisiä ruuasta ja juomasta.
Mä voin jeesata budjetissa sen verran, että voin tulla esiintyyn pro bono.

Ohjelmassa mm. My Heart Will Go On nahkahuilusovituksena, twerkkausyritys sloggeissa ja Jänöjussin Mäenlasku soitettuna lasten leikki-pädin numeronäppäimistöllä (tätä reenasinkin jo tänään).

Mä olen koittanut vihjailla sulle että sä olet aivan väärässä kelkassa kun joudut tuollaisia miettimään, vielä ei ole myöhäistä hypätä siihen oikeaan :LOL:

seuraako kuntit Heikelää sossialisessa meediassa

hyvää stooria laittanu tänään #hehe

”tuntuu siltä että vettä loiskuu kun omistava luokka liikkuu”

seuraako kuntit Heikelää sossialisessa meediassa

hyvää stooria laittanu tänään #hehe

”tuntuu siltä että vettä loiskuu kun omistava luokka liikkuu”
Heikelää vois seurata sen verran että aina kun on poissa kotona niin menis pokaamaan sen muikkelia.

Aika paljon tekee mieli hampurilaista
Mites perinteinen claccicco?

kylmänä, tietenkin
IMAG2596.webp

Back
Ylös Bottom