Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä voin jeesata budjetissa sen verran, että voin tulla esiintyyn pro bono.Ohhoh. Parin vuoden päästä olis kekkerit ja olen tässä alkanut jo tiloja katselemaan.
Olispa fyfyy niin paljon, että voisi pitää sellaiset bakkanaalit, että ystävät ja sukulaiset olis viikon yltä kylläisiä ruuasta ja juomasta.
Mä olen koittanut vihjailla sulle että sä olet aivan väärässä kelkassa kun joudut tuollaisia miettimään, vielä ei ole myöhäistä hypätä siihen oikeaanOhhoh. Parin vuoden päästä olis kekkerit ja olen tässä alkanut jo tiloja katselemaan.
Olispa fyfyy niin paljon, että voisi pitää sellaiset bakkanaalit, että ystävät ja sukulaiset olis viikon yltä kylläisiä ruuasta ja juomasta.
Ehdottomasti! Saanko kuvan?Hyvä. Koska juuri nyt teen salilla hauista, ihan homona.
Haluatteko nähdä Suonikkaan?
Ehkä. Who Knows (Jimi Hendrix & Band of ((SIC)) Gypsys)Ehdottomasti! Saanko kuvan?
Varmaankin puhuimme pumpissa olevasta fore armsista?
seuraako kuntit Heikelää sossialisessa meediassa
Heikelää vois seurata sen verran että aina kun on poissa kotona niin menis pokaamaan sen muikkelia.seuraako kuntit Heikelää sossialisessa meediassa
hyvää stooria laittanu tänään #hehe
”tuntuu siltä että vettä loiskuu kun omistava luokka liikkuu”
Jäbäl on kyllä hauisakseli ihan kondiksessa mutta miksi noi housut on vetäytynyt sisäänpäin?En vain osaa. Yritin ottaa kuva The Suonikkaasta, mutta kuvan ottamisen jälkeen huomasin, miks siitä ei tullutkaan mitään:
Jumalauta. Housut oli jalassa.
katso liitettä 156436
On niin lihavat reidet.Jäbäl on kyllä hauisakseli ihan kondiksessa mutta miksi noi housut on vetäytynyt sisäänpäin?
housut on vetäytynyt sisäänpäin?
Kollarijöpösingulariteetti.Jöpön vastakohta?
Ei vaan se on niin tiheä.Tai sitten se on niin iso, että se vetää materiaa puoleensa.
Jöpön vastakohta?