Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaa futeri kävi mestoilla. Ite olin pari päivää stadissa taas. Kesä ohi ja f2f paltsut sidosryhmien kanssa.

Kandee varoo, tää on niin sikke mesta että jos käyt liikaa niin tykästyt ja muutat tänne.

3267E581-C6EC-4596-8D32-3AD3C2A90DCE.webp

Ohhoh. Parin vuoden päästä olis kekkerit ja olen tässä alkanut jo tiloja katselemaan.
Olispa fyfyy niin paljon, että voisi pitää sellaiset bakkanaalit, että ystävät ja sukulaiset olis viikon yltä kylläisiä ruuasta ja juomasta.
Ite käyttäsin tommoset fyget johonkin kivaan reissuun. Näin tehtiin vaimon kanssa ku mentin naimisiin: ei mitään häitä, kanttori todistajana ja rahoilla matkoille. Kun on koko elämänsä ollut erikoinen hiihtäjä, niin ei sitä kukaan edes ihmetellyt. :P

Ejjjj tohon kuntoon pääse ilman roinaa. Äijä vetäny clenuu, omppuu, sustaa, decaa, testoo ja proteiinia ja jotain nättiä peeteetä.....
Näitä mie saan vetää (ja voi kuntit, olen myös vetänyt)
- pizzaa
- burgeria
- sipsejä
- karamelliä
- muutaman saunaoluen
- nollaa
- nättiä pt:tä

Näitä mie en saa vetää:
- mitä luettelit, pl. viimeinen

Ite käyttäsin tommoset fyget johonkin kivaan reissuun. Näin tehtiin vaimon kanssa ku mentin naimisiin: ei mitään häitä, kanttori todistajana ja rahoilla matkoille. Kun on koko elämänsä ollut erikoinen hiihtäjä, niin ei sitä kukaan edes ihmetellyt. :P
Minä tein ekan kierroksen just noin.

Vannoin, että toista kierrosta ei koskaan tule. No :whistle:.
Ja näin se tehdään tälläkin kerralla. Bileet sitten on sitten myöhemmin. Onneksi tässä on vielä paljon aikaa. Toki aina voi keittää kaffet kotosalla.

Back
Ylös Bottom