Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamulla ornitologien kahvipöydässä suunniteltiin hävittäjän hankkimista pihalle, F-16 moottoriin rakennettua grilliä ym.

Renne Korppilan podcastin kuultuani oli pakko hakea iltaluettavaa!
305D3208-E553-4773-9E07-25B786175E61.webp

Nuo on varmaan niitä reissuja joilla kaikki on mahdollista.
Mutta mietippä että mä tein tota työkseni Suomessa katumallin kuorma-autolla.
Ei ollut kivaa rypeä jossain vitun pelloissa keskellä yötä kun parikin isoa neliveto Valtraa on edessä vetämässä, ihan täyttä paskaa.
Joo ja samaisella kapistuksella kävin Viipurissakin kerran, ne nauroi mun härvelille ja sanoi että älä poika mee sitten mettään ja toi tavaraa grazilla ns. tien varteen jossa ne pistettiin minun täysperän kyytiin.

Mutta mietippä että mä tein tota työkseni Suomessa katumallin kuorma-autolla.
Ei ollut kivaa rypeä jossain vitun pelloissa keskellä yötä kun parikin isoa neliveto Valtraa on edessä vetämässä, ihan täyttä paskaa.
En epäile :ROFLMAO:

Mutta on siinäkin varmaan oma fiiliksensä olla jossain itä-siperiassa jumissa suolla:LOL:

En epäile :ROFLMAO:

Mutta on siinäkin varmaan oma fiiliksensä olla jossain itä-siperiassa jumissa suolla:LOL:
Mä voin vaan kuvitella, en ite lähtis
Mulle ne haki 30km jostain metsäautotien päästä kamoja ja mä vartosin tasoristeyksessä.
Siinä meni koko päivä ja mietin mikä mahtoi olla tarkoitus kun kerran tunnissa pienestä kopista tuli vanha äijä joka siirsi sellaista punnusta paikasta toiseen ja kun kello tuli 16 niin häipyi, junaa ei näkynyt koko aikana.
Tullikin meni kiinni kello 17 enkä olisi ehtinyt Viipurin keskustaan niin 100mk maksoin tullimiehen ylityöt että teki paperit, eikä tarvinnut samaan rahaan edes käydä tullissa vaan sain painaa suoraan rajalle :LOL:
Maa missä mikään ei toimi mutta kaikki järjestyy...

Back
Ylös Bottom