Meillä se huuto vaan kasvoi tuplasti.
Kyllä minä tuon yhden selostuksen kuuntelen, kun se tekee sitä välillä ilman kuulokkeitakin yksin pelatessaan, mutta niitä kolmea mutta minä en jaksa siihen lisäksi kuunnella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meillä se huuto vaan kasvoi tuplasti.
Aijaa, meillä piti PS:n omia mikkikuulokkeita niin kovalla että mäkin kuulin muiden puheen sen kuulokkeiden läpi...Kyllä minä tuon yhden selostuksen kuuntelen, kun se tekee sitä välillä ilman kuulokkeitakin yksin pelatessaan, mutta niitä kolmea mutta minä en jaksa siihen lisäksi kuunnella.
Aijaa, meillä piti PS:n omia mikkikuulokkeita niin kovalla että mäkin kuulin muiden puheen sen kuulokkeiden läpi...
Pidä vaan niitä collareita![]()
Kiitos.Siin on yleinen parkkis Ratinaa vastapäätä hieman piilossa, joka on 24h parkkis ja siis myös kohtuu halpa. Voimakadun kautta ajo Tampereen Sähkölaitoksen/Tampereen Sähköverkon "sisäpihalla" (Oletuksena, että olet muuten maksulliseen aikaan tulossa)
Vähän ehkä myöhässä, jos tänään olit menossa syömään. Siinä keskustassa on esim Borg, jonka terasi on käviksen suuntaan. Tosin näkymät riippunee keleistä ja lomien loputtua tämä ei välttämättä ole optimaalista. Tai riippuu mistä tykkää.@gonzaless @Xtreme , missä Porin parhaat lounasmaisemat, jos tiedätte mitä tarkoitan.
Yyteriä ei taida perse kestää.
Kävin Cafe salesolomikävittuonkaan Puuvillan kupeessa. Näkymät, negative. Hyvää kahvia.Vähän ehkä myöhässä, jos tänään olit menossa syömään. Siinä keskustassa on esim Borg, jonka terasi on käviksen suuntaan. Tosin näkymät riippunee keleistä ja lomien loputtua tämä ei välttämättä ole optimaalista. Tai riippuu mistä tykkää.
Ainakin täällä pohjoisessa Lehto erottuu joukosta melko selkeästi toimintatavoillaan. Toki mestareilla on merkitystä, työvoimasta nyt puhumattakaan, miten se työmaa hoidetaan, mutta Lehdolla on ihan oma selkeästi erinlainen kulttuurinsa työmaasta riippumatta.Tuohan ei sinällään juurikaan poikkea muiden rakennusfirmojen toiminnasta.
Varmasti joskus op osuu oikeaan, mutta kokonaisuus ratkaisee.sitä olen ostellut ihan omasta päästä, osingon tähären
op:n hyvä suositus mm. konecranes
Ootko gonzan ranchilla käymässä?
CollariJÖPÖ. Tirsk.

Toi nyt on jo täysmittainen erektio, lisäksi näyttää että peenis alkaisi navasta
Juu. Syötiin juotiin ja naitiin.Ootko gonzan ranchilla käymässä?