Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä vokot on aina ollut asiallinen.

Mielestäni.

Piti oikein kuunnella ralliradiota, että miltä se nainen siellä kuulosti. Kuulosti: naiselta.

Jotenkin myös tutulta, liekö selostanut jotain muuta joskus.

Edit.
Merisää. Vanha tuttuni johon oli hyvä nukahtaa jo kuuten vanhana.

Onko Jossulla hyviä sisäpiirin vinkkejä mihin kannattaa jättää auto jos menee Ratinaan.

Onko Jossulla hyviä sisäpiirin vinkkejä mihin kannattaa jättää auto jos menee Ratinaan.
Juur muutama viikko sitten huomasin ohi ajellessa, että joskus paljonkin käyttämäni kiekkopaikat oli muutettu maksullisiksi.

Suosittelen vaan vilkuileen, että katsoo vähän pysäköintivyöhykkeitä. Kakkosta ja kolmosta suosin. Ykkönen maksaa jo sunnuntaisinkin, että sitä välttää ainakin viikonloppuisin.

Riippunee niin pitkälti, kauanko on vierailun aika. Viikonloppuna keikkojen aikaan en ehkä aivan ratinan tuntumaan jättäisi yöksi. Voi olla hieman sakkia liikenteessä.

Nopeisiin piipahduksiin on hyviä hämpin parkki ja ratinan oma pysäköintitalo.

Ei kannata sijoittaa op:n suositusten mukaan.

ei ole muita suosittelijoita, ja olen tehnyt todella hyviäkin hankintoja suosituslistan tuotteilla

Kattelin että Tampereella saa 80 eurolla pysäköirä mihin haluaa.

kuinkahan kauaksi aikaa, jos on erittäin lyhyen kävelymatkan päässä 80e:n paikalla niin kuinka pian hinuri on läsnä

lehto on ollut elmäni huonoin ostos, miinuksella laadukkaan polkupyörän verran

No siis lehtohan on avoimesti kyllä kertonut jo logossaan, että kannattaa vähintään varauksella suhtautua: Talousohjattua rakentamista:LOL:. Tuo talousohjaus kyllä näkyy työmailla ja vahvasti, aivan kaikesta koitetaan säästää varsinkin rakentamisen alkuvaiheissa (siis silloin kun kosteuden hallintaan, pölynhallintaan, kuivatukseen yms. laatuun vaikuttavaan pitäisi panostaa). Lopputuloksena on sit se, että kuukausi tai kaksi, ennenkuin tilat pitäisi olla luovutuskunnossa, panikoidaan työmaalla ja usein tehdään myös vähintääkin kyseenalaisia ratkaisuja, jotta päivämäärissä pysytään. Tämä panikointihan tosiaan maksaa ja isosti, jonka lisäksi rakentamisen laatu on paskaa ja paljon jää piileviä vikoja onnellisten uusien omistajien harmiksi tulevaisuudessa.

Itse ennustan näyttävää konkurssia lähitulevaisuudessa:whistle:

paikkakunnalle rakennetaan ideaparkkia niin muistelisin nähneeni aidassa lehdon lakanan

tuleekohan siitä kaupasta hyvä? No, kyllä Minä kerran aion sielä piipahtaa, uskoisin että sielä ei ole mitään mitä Minä tarvitsen

Back
Ylös Bottom