En tiedä edes hänen nimeään.
minä kun kuuntelin sitä näköradiota niin googletuksella sanna pirkkalainen on hänen näköinen
voit katsella areenasta uusintana
Ralliradio Plus | Rallin MM | TV | Areena | yle.fi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä edes hänen nimeään.
Menit sitten hylkää mut..Pidä vaan niitä collareita![]()
minä kun kuuntelin sitä näköradiota niin googletuksella sanna pirkkalainen on hänen näköinen

kiitos. Sinusta on vokot tullut mukava. Kaikkea hyvää sinulle ja irmalle Luin ensin, että ihmisoletettua.katso liitettä 156414
Virtahepouden vuoksi ostin tämän. Näyttää pukevan myös hoikkaa ihmisolentoa.
Ai että, kaikkea sitä oppii ku vanhaksi elää. Näköradio on siis viimeinkin totta.minä kun kuuntelin sitä näköradiota niin googletuksella sanna pirkkalainen on hänen näköinen
Ai että, kaikkea sitä oppii ku vanhaksi elää. Näköradio on siis viimeinkin totta.
Juu, tää tuntuu olevan niitä juttuja, joiden perään haikailtiin sillon ku se tuntu mahottomuuelta, mutta aikanaan jo epäilytti, että näkeminen pilaa kuulemisen.Minä kyllä olen sitä mieltä että perinteinen radio riittää ihan hyvin.
Ei kannata sijoittaa op:n suositusten mukaan. Eikä minkään muunkaan pankin.eli suosittelet myymään kaikki pois: välittömästi?
osake oli silloin kun ostin op:n ostosuosituslistalla, heillä oli vshva usko menestykseen
Kauppakeskus Ratinaan.Onko Jossulla hyviä sisäpiirin vinkkejä mihin kannattaa jättää auto jos menee Ratinaan.
Kysyjä huomioon ottaen, siellä on semmonen iso P-kirjain, tarkoittaa pysäköintiä.Kauppakeskus Ratinaan.
Parkkipaikoista ei ole koskaan pulaa, niitä on vaan hiukan eri hintaisia.Kysyjä huomioon ottaen, siellä on semmonen iso P-kirjain, tarkoittaa pysäköintiä.
Juur muutama viikko sitten huomasin ohi ajellessa, että joskus paljonkin käyttämäni kiekkopaikat oli muutettu maksullisiksi.Onko Jossulla hyviä sisäpiirin vinkkejä mihin kannattaa jättää auto jos menee Ratinaan.
Ei kannata sijoittaa op:n suositusten mukaan.
Kattelin että Tampereella saa 80 eurolla pysäköirä mihin haluaa.
lehto on ollut elmäni huonoin ostos, miinuksella laadukkaan polkupyörän verran