Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

älä nyt hupsuttele

nimeä cubea hienompi nissani? minen ainakaan mitään muuta ikimaalimassa kelpuuttaisi, henkilökohtaiseen käyttöön

tuossa kun vielä tarkemmin tutkin niin se pitäis olla tätä vanhempaa korimallia, hienompi keula

Nissan Cube M 1.5 CVT # JAPSIBOXI # KUUTIO # alk.99 EUR/KK Tila-auto 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nelikkona vielä kuutio niin kyllä pääsee.
Mutta nissaniltahan löytyy nyt kaikkea kivaa: Figaro, Be-1, Pao ja kaikkien pikkupakujen kuningas, S-Cargo :worship:

Tee itse, perus kaljaa, esim becks ja sprite 1:1.
Reissussa tuli tehtyä itse sitruunamehuun, Spriteen ja Fantaan (Fantan kanssa ei tosin ole enää radler). Oli maukasta.
Lidlin 0,5 litraa maksoi vain 0,98 senttiä niin maistan.

Taipuiskohan vokot tähän Nissanin sisälle? Tai pääsiskö se sieltä ulos?

20180228_175003.webp

Ostin eilen uudet bikinit ensi kesän reissua varten. Nyt pitää vaan odottaa, että reissut tulee myyntiin. Vielä ei kehtaa varata, kun köyhä odottaa tarjouksia.

Taipuiskohan

e, enkä gtr, enkä z

lisäksi kun tuskimpa tulen ostamaan ikinä henkilöautoa jonka hinta on yli 19 999

ajan niin vähän ja siitäkin ajosta 90% turhaa ajoa eli #ajankuluksi, ettei ole mitään järkeä

Kyllä. (y)

Mukavampi on juoda laimeaa kaljaa niin ei mee känniin.
Toi on muuten oikeasti totta, koitin taannoin terassilla että joka toinen olut onkin vettä niin toimi ihan hyvin.
Mä edelleen ootan että sä kyllästyt siihen miähees että saan viedä sut lomalle :LOL:

Meillekin aikanaan armeijassa opetettiin, että ampukaa mahaan.

Minulle jäi intistä tiiviisti mieleen erään old school-luutnantin ohjeistus aseettomaan lähitaisteluun: "ensin potkitaan vihollista munille kunnes se tippuu ja sitten potkitaan sitä päähän kunnes se kuolee." Tämä oli mielestäni yksinkertaisuudessaan niin vakuuttava proseduuri että oikein harmittaa, ettei sitä ole ikinä päässyt kokeilemaan käytännössä.

Minulle jäi intistä tiiviisti mieleen erään old school-luutnantin ohjeistus aseettomaan lähitaisteluun: "ensin potkitaan vihollista munille kunnes se tippuu ja sitten potkitaan sitä päähän kunnes se kuolee." Tämä oli mielestäni yksinkertaisuudessaan niin vakuuttava proseduuri että oikein harmittaa, ettei sitä ole ikinä päässyt kokeilemaan käytännössä.
Meille taas opetettiin että puukkostaistelussa viillot on pahempia kuin pistot...

Meille taas opetettiin että puukkostaistelussa viillot on pahempia kuin pistot...

Kuulostaa mustalaisten perus kotikasvatukselta. :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom