Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ite saan jotain sexuaalismielistä tyydytystä nettitilailusta.
Sillai minäkin nuo hommannut mitä jäljellä. Mutta Colliniteä sai eräästä autotarvikeliikkeestä hakemalla ja sen hakeminen aina jäi, koska naapuripitäjässä. Noh, pitihän se aika käyttää muita aineita.

Lopulta kun piti mennä hakemaan, niin soitin että vieläkö löytyy ja ei löytynyt enään valikoimasta. Ja tästä se AutoGlymin puna-kulta -linja jäi päälle. :whistle:

Glymin puna-kulta on ihan jees, itelläkin ollu käytössä vuosia. Ja hyllyssä tälläkin hetkellä. Jotenkin vaan tuntuu ettei se pysy pinnassa kovin pitkään. Siksi purkki Prestaa myös. Noi mun kotterot ny on ollu vähän niin ja näin hinnoiltaan ja pinnoiltaan, ettei satkujen vahoja turhaan niihin, mutta tykkään kyllä että kalusto on hoidetun näköinen. Vahailen kyllä autoa useamman kerran vuodessa. (n)Reilu kilsa hiekkatietä kotiin, tarttis vetää omakustanteinen asvaltti pintaan.. Pöly välillä harmituttaa.

Mutta jos tavoite valmistajalla on niiden näkyminen?

juuri näin

toiseksi esimerkiksi voisi ottaa öhlinssin iskarit, jokainen vähänkään asiasta tietävä tietää tuotteen laadun ja värimaailman

joidenkin silmään ne saattavat mopedista erottua liikaa

en ole tehnyt tänään vielä mitään, jotain pitäisi tehdä, edes #ajankuluksi

yhden kappaleen olen kuunnellut levyltä, rupeaa juuri olemaan loppuhuipennusta vajaa loppua

View: https://youtu.be/5mb5mu_JO9Q

Paikan päällä.
Harmittaa kun kotipelit on tätä nykyä aina pääkaupungissa ja SM pitkin maata.
Ennen tätä kautta olen lähestulkoon kaikki lapsen pelit nähnyt livenä.
Onneksi nykyaika niin voi seurata etänä kun saattuu sellainen kerta, että paikan päälle ei pääse.

Liitteet

• IMG_20190803_134815.webp
    IMG_20190803_134815.webp
    302,1 KB · Katsottu: 166
Piti hakea villapaita ja viltti pihakeinutteluun, tää +15 tuntuu vähän vilpoiselta kolmenkympin jälkeen.
Kuumeen jälkeen koirien ulkoilutus, eli koneen ja lämpimän juoman kanssa pihalla. 2x kerrasto, 2x villasukat, feikkicrocksit, pipo ja aurinkolasit. Varuiksi myös pitkä toppatakki mutta nyt paistaa.

Minun kanssa suhteessa olemisen parhaita puolia lienee, ettei tällä olemuksella voi olla paljoa odotuksia toisen pukeutumiselle.

Huh-huh, kaks lonkeroa naamaan lääkinnällisessä tarkoituksessa ja sain träpbaarin tehtyä. Hieman huolestuttavia piirteitä tässä on, mutta paskanko väliä koska pysyin progressiossa. :-)

Nuo kirkkaan väriset jarrut on mun mielestä sellainen mainos, että tehokas auto.
Tuikitarpeelliset jos on joku focus sti tai teho-huyndai, mutta possu ei kyllä kaipaa. Vaan eipä ne nyt häiritsekään erityisemmin, hönömmiltä näyttää jossain wannabe autossa.

Nuo kirkkaan väriset jarrut on mun mielestä sellainen mainos, että tehokas auto.
Tuikitarpeelliset jos on joku focus sti tai teho-huyndai, mutta possu ei kyllä kaipaa. Vaan eipä ne nyt häiritsekään erityisemmin, hönömmiltä näyttää jossain wannabe autossa.

Mutta nuo maalatut vanteet on yks perkele. Vähän käy radalla ja semmonen kerros jarrupölyä, kumin kappaleita ja muuta paskaa että sais kiillottaa niitä vähän ja väliä. Plus kiveniskut, renkaanvaihtojen kolhut.. Perus harmaat (alumiini vai mikä onkaan?) on paljon helpompi pitää siistinä.

Jarruihin vielä, meillä taitaa golffissakin olla punaset jarrut, ne ei paista ihan niin paljoa silmään kun ovat auton väriset. En kyllä tiiä tarttisko hot-hatchi sinänsä kirkkaita jarruja yhtään sen enempää kuin joku "ilmiselvästi" tehokkaampi peli.

Back
Ylös Bottom