Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Nelikkona vielä kuutio niin kyllä pääsee.älä nyt hupsuttele
nimeä cubea hienompi nissani? minen ainakaan mitään muuta ikimaalimassa kelpuuttaisi, henkilökohtaiseen käyttöön
tuossa kun vielä tarkemmin tutkin niin se pitäis olla tätä vanhempaa korimallia, hienompi keula
Nissan Cube M 1.5 CVT # JAPSIBOXI # KUUTIO # alk.99 EUR/KK Tila-auto 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto

Reissussa tuli tehtyä itse sitruunamehuun, Spriteen ja Fantaan (Fantan kanssa ei tosin ole enää radler). Oli maukasta.Tee itse, perus kaljaa, esim becks ja sprite 1:1.
Nuuka juappoReissussa tuli tehtyä itse sitruunamehuun, Spriteen ja Fantaan (Fantan kanssa ei tosin ole enää radler). Oli maukasta.
Lidlin 0,5 litraa maksoi vain 0,98 senttiä niin maistan.
Taipuiskohan
Kyllä.Nuuka juappo
Toi on muuten oikeasti totta, koitin taannoin terassilla että joka toinen olut onkin vettä niin toimi ihan hyvin.Kyllä.
Mukavampi on juoda laimeaa kaljaa niin ei mee känniin.
Meillekin aikanaan armeijassa opetettiin, että ampukaa mahaan.
Meille taas opetettiin että puukkostaistelussa viillot on pahempia kuin pistot...Minulle jäi intistä tiiviisti mieleen erään old school-luutnantin ohjeistus aseettomaan lähitaisteluun: "ensin potkitaan vihollista munille kunnes se tippuu ja sitten potkitaan sitä päähän kunnes se kuolee." Tämä oli mielestäni yksinkertaisuudessaan niin vakuuttava proseduuri että oikein harmittaa, ettei sitä ole ikinä päässyt kokeilemaan käytännössä.
Minulle jäi intistä tiiviisti mieleen erään old school-luutnantin ohjeistus aseettomaan lähitaisteluun: "ensin potkitaan vihollista munille kunnes se tippuu ja sitten potkitaan sitä päähän kunnes se kuolee." Tämä oli mielestäni yksinkertaisuudessaan niin vakuuttava proseduuri että oikein harmittaa, ettei sitä ole ikinä päässyt kokeilemaan käytännössä.
Meille taas opetettiin että puukkostaistelussa viillot on pahempia kuin pistot...
Kuulostaa mustalaisten perus kotikasvatukselta.![]()
Meille taas opetettiin että puukkostaistelussa viillot on pahempia kuin pistot...
Pihalla allekirjoittaneen kulkineen lisäksi Camaro ja R8
ne on tuossa ajelleet *suusaippualla* rallia jo toistatuntia
punainen&musta